28-erių mergina buvo prieštaringai vertinama dėl vieno gėrimo reklamos kampanijos, kuriai nusimetė visus drabužius ir kūną nusipurškė auksiniais dažais. P.Hilton akimirksniu išgarsėjusioje reklamoje skatino pirkti „Rich Prosecco“ – vokišką putojantį vyną skardinėje. Deja, pirkėjų tai nesuviliojo.
Kaip pranešė Thesun.co.uk, užsibrėžti vyno pardavimo kiekiai nė iš tolo nepasiekti, o personalas tiesiog tinginiauja sandėliuose, kur šis laikomas. Ką jau kalbėti apie tai, kad „Rich Prosecco“ vadovai turės akis į akį susitikti su Italijos vynininkais, kurie šiuos padavė į teismą už esą neteisėtą vardo „Prosecco“ naudojimą. Kad ir kaip būtų, prekės ženklo savininkas austras Guentheris Aloysas atsisako kaltinti P.Hilton dėl menkos gėrimo sėkmės alkoholinių gėrimų rinkoje. „Ji puikiai tinka mūsų produkto reklamai. Jau esame sumanę kelias naujas kampanijas“, – sakė G.Aloysas.
Lieka tikėtis, kad šios bus sėkmingesnės, mat priešingu atveju dar labiau smuks ne tik šio vyno prekyba, bet ir pačios P.Hilton prestižas.