Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirkėjų nuoga P.Hilton nesugundė

Garsioji šviesiaplaukė Paris Hilton neblogai uždirbo sutikdama nuoga pozuoti reklamai, tačiau krūvą pinigų išleidę užsakovai ne itin patenkinti rezultatu.
Paris Hilton
Paris Hilton / AFP/„Scanpix“ nuotr.

28-erių mergina buvo prieštaringai vertinama dėl vieno gėrimo reklamos kampanijos, kuriai nusimetė visus drabužius ir kūną nusipurškė auksiniais dažais. P.Hilton akimirksniu išgarsėjusioje reklamoje skatino pirkti „Rich Prosecco“ – vokišką putojantį vyną skardinėje. Deja, pirkėjų tai nesuviliojo.

Kaip pranešė Thesun.co.uk, užsibrėžti vyno pardavimo kiekiai nė iš tolo nepasiekti, o personalas tiesiog tinginiauja sandėliuose, kur šis laikomas. Ką jau kalbėti apie tai, kad „Rich Prosecco“ vadovai turės akis į akį susitikti su Italijos vynininkais, kurie šiuos padavė į teismą už esą neteisėtą vardo „Prosecco“ naudojimą. Kad ir kaip būtų, prekės ženklo savininkas austras Guentheris Aloysas atsisako kaltinti P.Hilton dėl menkos gėrimo sėkmės alkoholinių gėrimų rinkoje. „Ji puikiai tinka mūsų produkto reklamai. Jau esame sumanę kelias naujas kampanijas“, – sakė G.Aloysas.

Lieka tikėtis, kad šios bus sėkmingesnės, mat priešingu atveju dar labiau smuks ne tik šio vyno prekyba, bet ir pačios P.Hilton prestižas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius