Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Power Forever“ era baigiasi, „Happyendless“ išleidžia naują albumą „Cinema“

„Happyendless“ Kalėdoms išleidžia savo antrąjį įvairiomis žmogaus gyvenimo istorijomis užpildytą albumą, pavadinimu „Cinema“, ir skuba pasisakyti, kad iki šiol nieko geresnio nėra sukūrę.
„Happyendless“
„Happyendless“ / Pijaus Vyčo nuotr.

Uždirbti MTV ir kiti apdovanojimai bei pagyrimai, rodos, jau nebemotyvuoja grupės taip, kaip iššūkiai patiems sau: „Visas šis albumas buvo įrašytas gyvai. Jei pirmajame naudojome daug elektronikos, „semplų“, programuotų būgnų, tai „Cinema“ viskas yra sugrota ir įrašyta kartu su būriu muzikantų“, – trumpai apie savo darbo vaisių kalba „Happyendless“ viena trečioji Andrius-Alien Kauklys.

„Cinema“ gimė „Happyendless“ senojoje studijoje, kuri buvo įsikūrusi Lietuvos kino studijos dar nenugriautame pastate. „Paskutiniai albumo akordai buvo įrašinėjami ūžiant traktoriams, kai pusė pastatų jau buvo sulyginti su žeme“, – prisimena grupės vokalistas Saulius Prūsaitis. Galbūt tai irgi prisidėjo prie kiek pankrokinio kai kurių albumo dainų skambesio.

Po intensyvių įrašinėjamo darbų Vilniuje, vyrai savaitę praleido Rygoje, vienintelėje aplink mūsų kraštą pasaulinius standartus atitinkančioje studijoje. Saulius išsiduoda, kad finišo tiesioji jiems buvo itin sudėtinga ir po darbų brolingoje Latvijoje „Happyendless“ net mėnesį tarpusavyje nebendravo.

„Praėjo laiko, viskas susigulėjo, rado savo vietą ir dabar jau galime pasakyti, kad „Cinema“ – gera dovana švenčių proga“, – nesikuklina vyrai.

Įrašytą „Cinema“ „Happyendless“ turėjo dar prieš metus, tačiau šis pavadinimas prilipo tik po grupės 3D muzikinio turo po Lietuvą šių metų pavasarį: „Iš pradžių mąstėme visai apie kitą albumo pavadinimą, netgi buvome jį paviešinę. Tačiau 3D turas viską sustatė į savo vietas“, – albumo kūrybinius procesus atskleidžia trečiasis grupės narys Marius Narbutis bei priduria, kad „Happyendless“ niekad nieko nedaro „iš reikalo“.

„Power Forever“ era kartu su „Cinema“ pasirodymu prekyboje nori nenori baigiasi. Nauji mylimi „Happyendless“ kūriniai užima klausytojų simpatijas. Daugiausia jų kol kas tenka dar gerokai iki albumo pasirodymo išpopuliarėjusiems hitams „Sweet Sweet Super Sweet“, panaudotam vienoje TV reklamoje, ir „The End of the Road“ iš filmo „Zero 2“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius