Prancūzės sugalvotas vienuolikos nuotraukų meno projektas pavadintas „Spoof“, o šmaikščios nuotraukos, darytos fotografo Danielio Schweizerio, sulaukė dėmesio ne tik internte, bet ir yra eksponuojamos vienoje parodoje Paryžiuje.
Daug metų kitus fotosesijoms rengusi stilistė sakė norėjusi apsikeisti vietomis su modeliais ir pažiūrėti, koks jausmas yra atsidurti kitoje kameros pusėje.
Priešingai nei reklamose, kurias parodijavo, Nathalie Croquet savo nuotraukose norėjo kuo mažiau retušavimo. „Reklamose ištrinami trūkumai, kiekviena netobula odos detalė – to mano nuotraukose nerasite“, – „The Huffington Post“ sakė stilistė.
Nors buvo galima tikėtis kitokios reakcijos, tačiau tie prekių ženklai, kurių reklamas Nathalie Croquet parodijavo, modeliai, dizaineriai ir net reklamas kūrusios agentūros stilistės nuotraukų seriją sutiko palankiai ir negailėjo jai komplimentų.