TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„The Sun“ ignoravo karališkosios šeimos prašymą ir išpublikavo nuogo princo Harry nuotraukas

„The Sun“ nutarė išspausdinti nuogo princo Harry nuotraukas
Laikraščio pirmasis puslapis / „The Sun“ nutarė išspausdinti nuogo princo Harry nuotraukas
Šaltinis: BNS
0
A A

Bulvarinis laikraštis „The Sun“ penktadienį paskelbė Las Vegase darytas nuogo princo Harry nuotraukas ir tapo pirmuoju britų leidiniu, neatsižvelgusiu į karališkosios šeimos teisininkų prašymą.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Ketvirtadienį Didžiosios Britanijos laikraščiai nespausdino nuogo karalienės Elizabeth II vaikaičio ir kažkokios moters nuotraukų, kurios buvo padarytos per princo atostogas Las Vegase, nes to per Skundų dėl spaudos komisiją paprašė Sent Džeimso rūmai – oficiali princo rezidencija, kuri paragino gerbti jo privatumą.

Tačiau „The Sun“ penktadienio numeryje beveik pusę pirmojo puslapio užima princo, kuris savo viešbučio numeryje stovi nuogas, rankomis prisidengęs genitalijas, ir už kurio slepiasi nuoga moteris, atvaizdas.

„The Sun“, kuris priklauso Ruperto Murdocho „News Corp“ britiškajam padaliniui, rašo, kad milijonai žmonių visame pasaulyje jau matė tas nuotraukas internete ir kad jo skaitytojai taip pat turi teisę jas pamatyti. „The Sun“ vadovaujantis redaktorius Davidas Dinsmore'as laikraščio interneto svetainėje paskelbė vaizdajuostę, kurioje sako, kad sprendimas paskelbti minimas nuotraukas nebuvo priimtas lengvai, tačiau šis klausimas tapęs „spaudos laisvės“ klausimu.

Kalbama apie absurdišką situaciją, kai nuotrauką internete gali matyti šimtai milijonų žmonių visame pasaulyje, bet jos negalima matyti mėgstamiausiame šalies laikraštyje.

„Kalbama apie absurdišką situaciją, kai nuotrauką internete gali matyti šimtai milijonų žmonių visame pasaulyje, bet jos negalima matyti mėgstamiausiame šalies laikraštyje, kurį kasdien skaito aštuoni milijonai žmonių, – sakė D.Dinsmore'as. – Kalbama apie mūsų skaitytojų įsitraukimą į diskusiją su žmogumi, kuris yra trečiasis eilėje į sostą.“

Beje, tas pats „The Sun“ savo ketvirtadienio numeriui, kai dar nebuvo apsispręsta publikuoti Harry nuotraukų, rado kitokią išeitį ir pakvietė vieną savo darbuotoją vardu Harry pirmajame puslapyje atkurti nuogo princo pozas.

Skandalas įsiplieskė trečiadienį

Dvi nuogo princo nuotraukas, kuris pelnė vakarėlius mėgstančio „pleibojaus“ reputaciją, pirmą kartą trečiadienį paskelbė gandų apie įžymybes tinklalapis TMZ. Tai sukėlė etinę dilemą britų redaktoriams, kuriuos kiek pritildė vykstantis tyrimas dėl spaudos elgesio. Šv. Jokūbo rūmai trečiadienį susisiekė su Skundų dėl spaudos komisija ir išreiškė susirūpinimą dėl pažeidžiamo princo privatumo, tuo pačiu pažeidžiant redaktorių darbo kodeksą.

„Išdėstėme savo nuomonę dėl princo Harry privatumo. Laikraščiai reguliuoja patys save, tad šių nuotraukų publikavimas galiausiai yra redaktorių sprendimas“, – penktadienį karališkosios šeimos atstovo žodžius citavo BBC.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką