Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Tviterio karalius Jamesas Bluntas patarė, kaip sukurti gerą žinutę

Vos prisijungęs prie socialinio tinklo „Twitter“, dainininkas Jamesas Bluntas iš karto pelnė tviterio žinučių meistro vardą ir, panašu, neketina jo atsisakyti. Jo žinutes tviteryje aptarinėja ne tik gerbėjai, bet ir žiniasklaida, apie jį kuriami anekdotai. „2017-ųjų tviterio karaliumi buvo Jamesas Bluntas. Įdomu, kam ši karūna atiteks 2018-aisiais? Ogi, Jamesui Bluntui“, – pokštauja internautai.
Jamesas Bluntas
Jamesas Bluntas / Asmeninio albumo nuotr.

Atlikėjas stulbinančiu humoro jausmu, sarkazmu ir meistriškai valdomu žodžiu sparčiai augina sekėjų armiją socialiniame tinkle – šiuo metu jis turi jau daugiau nei 1,69 mln. sekėjų. Nemažas ir paskelbtų žinučių kraitis – kone 1,1 tūkst. Jis nesibaimina iš savęs pasijuokti, mielai atsako į jo adresu nukreiptą kritiką ir „trolina“ savo sekėjus, taip sukeldamas tik dar didesnį susidomėjimą.

Paklaustas, ko reikia geram „tvytui“, gegužės 18 d. „Siemens“ arenoje koncertuosiantis Jamesas Bluntas atskleidė savo tris auksines taisykles:

Pasinaudokite aktualijomis ir situacija. 2016-aisiais vis garsiau skambėjo pareiškimai dėl „Brexit“, Donaldas Trumpas tapo JAV prezidentu, viena po kitos mirė būrys pasaulinių garsenybių – visuomenė nekantriai laukė metų pabaigos. Ore tvyrojusia niūria nuotaika sumaniai pasinaudojo Jamesas Bluntas. Metams baigiantis savo tviterio paskyroje jis užsiminė apie naują albumą „Afterlove“ ir paskelbė: „Jeigu manote, kad 2016 buvo blogi metai, tai 2017-aisiais aš išleisiu albumą“. Žinutė tapo populiariausia Jameso Blunto paskelbta žinute tviteryje – buvo pasidalinta 153 tūkst. kartų ir sulaukė daugiau nei 300 tūkst. paspaudimų „patinka“.

„Pabudau vieną rytą Londone ir pagalvojau, kad galbūt reikėtų paskelbti, jog planuoju išleisti naują albumą. Tuomet visi kalbėjo, kad 2016-ieji buvo blogi metai. Pagalvojau, kad verčiau juos įspėsiu“, – pasakojo atlikėjas.

Nebijokite savęs smerkti ir iš savęs pasijuokti. Ši taisyklė Jamesui Bluntui padėjo sukurti ne vieną virusinę žinutę. Kartą jis pasidalino netikru koncerte atliktų kūrinių sąrašu, kuriame tuziną kartų buvo parašytas atlikėją išgarsinęs kultinis hitas „You're Beautiful“. Prie nuotraukos žvaigždė parašė: „Ar kas nors nori 2006 m. koncerto kūrinių sąrašo su mano autografu?“. Žinutė sulaukė beveik 52 tūkst. pasidalinimų ir 168 tūkst. paspaudimų „patinka“.

„Tai [dainų sąrašą] 2006 m. padarė vienas vaikinas. Jis palaukė manęs po koncerto ir paprašė pasirašyti. Aš pasirašiau ir išbraukiau vieną dainą. Kai jį vėl pamačiau, nusprendžiau pasidalinti“, – apie sėkmės sulaukusios žinutės gimimą pasakojo Jamesas Bluntas.

Būkite tiesmuki. Nemažai atlikėjo paskelbtų žinučių yra tokios, kurias cituodamas raudonuoja ne vienas. Beje, pastarojo tono žinutes jis dažnai naudoja sekėjams „trolinti“. Pavyzdžiui, į tviteryje paskelbtą žinutę „ar Jamesas Bluntas per visą savo karjerą padarė dar ką nors be tos vienos dainos“, atlikėjas atsakė: „Tik ją ir keletą supermodelių“.

Už tokius atsakymus sekėjai nepyksta. Pats Jamesas Bluntas taip pat ne kartą yra sakęs, kad nenori gąsdinti ar būti nemalonus: „Tai tėra geras humoras. O jeigu kas nors pradeda tave erzinti ar įžeidinėti, visuomet gali pasakyti „Ei, žiūrėk, mes susipažinome ir esame draugai“.

Tapti draugais Jamesas Bluntas kvies jau šį pavasarį, gegužės 18 d., kuomet „Siemens“ arenoje surengs savo pasaulinio turo „The Afterlove Tour“ koncertą.

Nors „The Afterlove Tour“ koncertas yra skirtas pristatyti naujam to paties pavadinimo studijiniam albumui, arenoje be naujųjų „Love me Better“ ar „Bartender“ skambės ir hitais gerokai anksčiau tapę Jameso Blunto kūriniai, tokie kaip „You‘re Beautiful“, „Ok“, „Bonfire Heart“, „Goodbye My Lover“, „Postcards“, „Wisemen“ ir kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius