30-metė Michelle Phan savo „YouTube“ kanalą sukūrė prieš devynerius metus ir tapo viena pirmųjų „YouTube“ žvaigždžių, nuo kurių prasidėjo virtualių ir itin populiarių makiažo pamokėlių era. Merginos grožio patarimus prenumeruoja beveik 9 milijonai žmonių, ji bendradarbiavo su kosmetikos grandais „Lancome“ ir „L'Oreal“, puošė tokių žurnalų kaip „Nylon“ ir „Forbes“ viršelius, sukūrė makiažo mėginėlių prenumeratos platformą „Ipsy“, kuri šiandien vertinama 500 mln. JAV dolerių, – iš šono atrodė, it jos gyvenimas būtų itin sėkmingas. Tačiau Michelle taip nesijautė ir prieš metus, nieko nepaaiškinusi savo milijonams gerbėjų, tiesiog dingo.
Michelle Phan portalui „Racked“ sakė, kad kasdien jausdavosi labai liūdna ir palūžusi, vos ryte pramerkus akis užplūsdavo bloga nuotaika. Į medikus dėl savo būklės mergina nesikreipė, tačiau supratusi, kad tai yra ne kas kitas, o depresija, pati ėmėsi veiksmų, kad pagerintų savo gyvenimo kokybę ir savijautą. Ji leidosi į kelionę po pasaulį, kad iš naujo „susirinktų“ save – per devynis mėnesius mergina aplankė Kiniją, Egiptą, Europos šalis.
„Aš visiškai dingau, tiesiog išvažiavau. Nustojau kelti naujus įrašus į „YouTube“. Žmonės manė, kad miriau, – sakė grožio guru. – Dar neturiu vaikų ir nesu ištekėjusi, tad galiu atsibusti kur tik panorėjusi. Tai greičiausiai buvo viena nuostabiausių mano gyvenimo patirčių – tiesiog atsibusti ir nežinoti, ką šiandien veiksiu.“
Jos dingimas neliko nepastebėtas – gerbėjai po senais įrašais ėmė klausinėti, kas jai nutiko, kur ji dingo. Dar daugiau klausimų ir nerimo sukėlė, kai ji profilio nuotrauką pasikeitė į paprasčiausią juodą nuotrauką su geometrine figūra (vėliau paaiškėjo, kad tai – atsinaujinęs jos kosmetikos linijos logotipas).
Merginos nuomone, viena iš priežasčių, dėl ko ji galėjo susirgti depresija, buvo jos kosmetikos linijos „Em“ nesėkmė. 2013-aisiais prekyboje pasirodę makiažo produktai, kurti bendradarbiaujant su „L'Oreal“, komercinės sėkmės nesulaukė – daugelis spėliojo, kad taip veikiausiai nutiko dėl to, jog kainos buvo pernelyg didelės.
„Man buvo labai skaudu, kad nepasisekė. Perniek nuėjo treji mano gyvenimo metai, tiesiog taip paprastai. Bet iš to aš labai daug išmokau ir (dabar) manau, kad man buvo labai svarbu patirti tą nesėkmę. Tik per ją aš pradėjau labiau domėtis verslo subtilybėmis.“
Susitaikiusi su nesėkme, Michelle Phan nusprendė išsipirkti iš „L'Oreal“ savo kosmetikos liniją ir pabandyti ją atgaivinti.
„Tiesą sakant, džiaugiuosi, kad „Em“ nebuvo sėkminga, nes dabar esu laiminga, jog linija priklauso (tik) man. Tai mano makiažo prekės ženklas, ne „L'Oreal“. Ir jis skirtas ne man – jis yra mano žiūrovams, kurie su manimi yra nuo pat pradžių.“
Ji taip pat ketina šiemet grįžti ir į „YouTube“, tik kol kas dar neaišku, kada konkrečiau.
TAIP PAT SKAITYKITE: Norite tapti populiariu „youtuberiu“ arba „streameriu“, uždirbančiu milijonus?
Jūsų dėmesiui, keletas iš populiariųjų makiažo guru Michelle Phan įrašų: