-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

2015 metais „Maxima grupė“ augo visose 5 veiklos rinkose

2015 metais mažmeninės prekybos įmones valdančios „Maxima grupės“ konsoliduota apyvarta pasiekė 2,677 mlrd. eurų be PVM. Palyginti su 2014 metais, ji augo 3,6 procento. Apyvartą didino visos grupės įmonės, veikiančios 5 šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje.
„Maxima LT“ sandėlis ruošiasi kalėdinei prekybai
„Maxima“ augino pardavimus / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Grupės įmonės aktyviau nei ankstesniais metais plėtė ir parduotuvių tinklą – per metus atidarytos 25 naujos parduotuvės, 16 rekonstruota. Metinės investicijos plėtrai ir palaikymui pasiekė 75,2 mln. eurų. Metų pabaigoje visose grupės bendrovėse dirbo virš 31 tūkst. darbuotojų.

„Nuoseklus „Maxima“ verslo strategijos įgyvendinimas lėmė stabilų visų grupei priklausančių įmonių rezultatų augimą. Kylanti valstybių ekonomika ir pozityvus asmeninių finansų vertinimas didino vartojimą, o tuo pačiu ir mūsų pardavimus.

Racionalus pirkėjo elgesys jau tapo norma, todėl šiandien neužtenka siūlyti tik mažas kainas ar kainų akcijas, vartotojui visų pirma reikia gero kainos ir kokybės santykio, šviežumo, tinkamo prekių asortimento ir greito aptarnavimo. Manau, tinkamas pirkėjų poreikių tenkinimas, siūlant jiems tai, ko reikia, ir lėmė gerus mūsų įmonių grupės rezultatus“, – sako Neringa Janavičiūtė, „Maxima grupės“ generalinė direktorė.

„Maxima grupės“ rezultatai
„Maxima grupės“ rezultatai

Didžiausią metinę apyvartą grupėje pasiekė „Maxima LT“ – 1,443 mlrd. eurų be PVM. Bendrovė nuosekliai augo ir metinę apyvartą padidino 1,8 procento.

Vertinant atskirų įmonių šalyse rezultatus, N.Janavičiūtė visų pirma išskiria Estiją. Šiai šaliai „Maxima grupė“ skyrė beveik pusę visų praėjusių metų investicijų plėtrai ir verslo palaikymui – 35,8 mln. eurų. Tai lėmė 45 tūkst. m2 ploto, vieno moderniausių šalyje, logistikos centro statyba ir didelio formato parduotuvių atidarymai.

„Maxima Eesti“ jau ketvirtus metus iš eilės grupėje išsiskiria ir didžiausiu apyvartos augimu tarp Baltijos valstybių. Čia 2015 metais apyvarta pasiekė 440,8 mln. eurų be PVM ir buvo 9,7 procento didesnė nei ankstesniais metais. Šiemet Estijoje, pradėjus veikti naujam logistikos centrui, didžiausias dėmesys bus skirtas viso tiekimo grandinės proceso peržiūrai ir jo efektyvumo didinimui.

Didžiausią metinę apyvartą grupėje pasiekė „Maxima LT“ – 1,443 mlrd. eurų be PVM. Bendrovė nuosekliai augo ir metinę apyvartą padidino 1,8 procento. Bendrovė sėkmingai įveikė pirmų metų su euru iššūkius ir didžiausią dėmesį skyrė konkurencingumo didinimui, mažindama prekių kainas. 2016 metais numatyta ypač daug dėmesio skirti verslo plėtrai ir palaikymui, tam suplanuota daugiau kaip 55 mln. eurų investicijų.

Rezultatai Latvijoje atspindi bendras šalies ūkio augimo tendencijas. „Maxima Latvija“ apyvarta augo 2,3 proc. ir pasiekė 676,1 mln. eurų be PVM. Labiausiai apyvarta augo „Maxima XX“ formato parduotuvėse – 7,1 procento. Šiemet bendrovė daugiausia dėmesio skirs konkurencingumo didinimui ir paslaugų bei produktų kokybės sistemos stiprinimui.

Pernai Bulgarijoje veiklos dešimtmetį minėjusiai bendrovei „Maxima Bulgaria“ metinė apyvarta padidėjo 10,4 proc., iki 72,4 mln. eurų be PVM. Auganti tinklo apyvarta rodo, kad gyventojai palankiai vertina „T-Market“ parduotuvės formatą, kainas, kokybę ir asortimentą. 2016 m. numatyta tolimesnė įmonės plėtra ir veiklos procesų efektyvinimas.

Lenkijoje veikianti bendrovė „Aldik NOVA“ 2015 m. pasiekė 44,8 mln. eurų be PVM apyvartą. Lyginant su 2014 m., ji buvo 18,9 proc. didesnė.

Pagrindinį dėmesį „Aldik NOVA“ skyrė naujų parduotuvių atidarymui ir esamų atnaujinimui. Lenkijos pirkėjai ypač palankiai įvertino atnaujintas „Aldik“ parduotuves, jose apyvarta kilo penktadaliu. Per metus Lenkijoje „Maxima grupė“ investavo 8,2 mln. eurų. 2016 m. plėtra ir toliau išlieka prioritetu šioje šalyje.

„Maxima grupės“ rezultatai
„Maxima grupės“ rezultatai

„Maxima grupė“ generalinė direktorė N.Janavičiūtė pabrėžia, kad 2016 metais bendrovėms visose šalyse keliami tikslai ne tik didinti konkurencingumą, efektyvinti verslo procesus, bet ir gerinti bendrovių reputaciją, stiprinti santykius su vietos bendruomenėmis, kelti darbuotojų profesines ir vadovavimo kompetencijas, bei kurti įmonės vertybėmis paremtą darbo kultūrą.

„Maxima grupė“ yra 2007 m. įsteigta kontroliuojančioji bendrovė, valdanti mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje. Jose veikia 535 parduotuvės „Maxima X“, „Maxima XX“, „Maxima XXX“, „Aldik“, „T-Market“: Lietuvoje jų – 233, Latvijoje – 148, Estijoje – 75, Bulgarijoje – 48, Lenkijoje – 31. Grupės įmonėse dirba virš 31 tūkstančio darbuotojų.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius