Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apranga“ ir „Inditex“ pratęsė franšizės sutartis

Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė ir pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė „Inditex“ pratęsė franšizės sutartis dėl „Zara“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Massimo Dutti“, „Zara Home“ ir „Oysho“ tinklų vystymo Baltijos šalyse.
Parduotuvė „Apranga“
Parduotuvė „Apranga“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Jos pratęstos šeštą kartą – iki 2022 metų, pranešė „Apranga“ per „Nasdaq“ Vilniaus biržą.

Įmonių bendradarbiavimas prasidėjo 2004 metais. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 50 „Inditex“ tinklo parduotuvių, iš jų 11 „Zara“, 7 „Bershka“, 7 „Pull and Bear“, 7 „Stradivarius“, 11 „Massimo Dutti“, 4 „Zara Home“ ir 3 „Oysho“.

Parduotuvių bendras plotas sudaro 44,9 tūkst. kv. metrų.

2018 metais „Inditex“ pardavimai siekė 26,1 mlrd. eurų, o franšizės parduotuvių pardavimai sudarė 14 proc. visų „Inditex“ pardavimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius