Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas pažadėjo savo darbuotojams gerą kokteilių vakarėlį

Rugsėjį mažmeninės prekybos tinklas „Apranga“ Lietuvoje atidarys šimtąją parduotuvę. Jos atidarymo proga bendrovės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas pažadėjo darbuotojams surengti gerą kokteilių vakarėlį.
„Apranga“ Valdybos narys, Generalinis direktorius Rimantas Perveneckas
Rimantas Perveneckas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Kompanija yra absoliutus rinkos lyderis tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje“, – ketvirtadienį susitikimą su investuotojais pradėjo R.Perveneckas.

Pernai „Aprangos“ mažmeninių prekių apyvarta augo 8,5 proc. ir sudarė 183,5 mln. eurų. 2011 metais apyvarta siekė 124,3 mln. eurų.

„Aprangos“ inf./Pagrindiniai ekonominiai rodikliai
„Aprangos“ inf./Pagrindiniai ekonominiai rodikliai

„Apranga“ veikia trijose rinkose – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pastarojoje įmonė kol kas yra antra mažmeninėje prekyboje drabužiais, tačiau R.Perveneckas neabejoja, kad tai yra laikina.

„Aprangos“ pelningumas vidutiniškai sudaro 9-10 proc. Pasak jos generalinio direktoriaus, tai yra didesnis nei rinkos pelningumas.

„Tik laiko klausimas, kada tapsime pirmi Estijoje“, – sakė jis.

„Aprangos“ pelningumas vidutiniškai sudaro 9-10 proc. Pasak jos generalinio direktoriaus, tai yra didesnis nei rinkos pelningumas, vis tik yra bendrovių, kurios dirba dar geriau, pavyzdžiui, vienas iš pasaulinių sektoriaus lyderių „H&M”.

Svarbiausia „Aprangos” rinka yra Lietuva (60 proc.), antra pagal dydį rinka yra Latvija (26 proc.), mažiausia – Estija (14 proc.).

„Didžiausias mūsų turtas yra parduotuvės. Šiuo metu turime 166 parduotuves. Rugsėjį Vilniuje atidarysime šimtąją parduotuvę – padarysime gerą kokteilių vakarėlį Lietuvoje“, – sakė R.Perveneckas.

Šimtoji parduotuvė turėtų būti atidaryta Vilniaus „Akropolyje“. Tiesa, „Aprangos“ generalinis direktorius pabrėžė, kad mažmeninė drabužių rinka pastaruoju metu neauga.

Bendras parduotuvių plotas – 73,2 tūkst. kvadratinių metrų. 

R.Perveneckas taip pat kalbėjo ir apie „H&M” atėjimą į Lietuvą. „Aprangos“ tai neišgąsdino – bendrovė daug investavo į prabangos ir verslo segmentą.

„Aprangos“ inf./Apranga ir HM
„Aprangos“ inf./Apranga ir HM

„Tą segmentą, kuris visiškai nekonkuruos su ateinančiais žaidėjais ir jų strategija“, – sakė R.Perveneckas.

Jis sakė, kad Lietuvoje drabužių vartojimas turi potencialo augti. „Žmonės pasmerkti gražiau ir madingiau rengtis“, – sakė jis.

„Aprangos“ inf./Prekių apyvartos struktūra
„Aprangos“ inf./Prekių apyvartos struktūra

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius