„E-prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis apimtys Baltijos šalyse sparčiai auga. Konsoliduodami verslą skirtingose šalyse turėsime galimybę pristatyti geriausias praktikas, naujausius sprendimus bei technologijas ir suteikti klientams dar aukštesnio lygio paslaugas“, - cituojamas bendrovės „Radas“ direktorius Tomas Kibildis.
E-Maxima Latvijoje valdžiusios bendrovės SIA „Patrika“ pardavimai 2017 m. siekė 3,8 mln. EUR ir buvo 22 proc. didesni nei 2016 m.
„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m., preliminariais duomenimis, pasiekė 20,1 mln. EUR ir buvo 36 proc. didesni nei 2016 m.
E-prekybos Latvijoje paslaugas teikiančioje įmonėje šiuo metu dirba 42 žmonės. Planuojama, kad įmonei plečiant veiklą, darbuotojų skaičius 2018 m. išaugs dvigubai, o bendrovės pardavimai šiais metais viršys 7 mln. EUR.
„E-prekybos verslas ir Lietuvoje, ir Latvijoje šiuo metu orientuotas į augimą ir paslaugos kokybės gerinimą. Rygoje šiais metais planuojame atidaryti naujus prekių surinkimo ir skirstymo centrus – tai leis dar greičiau ir patogiau aptarnauti klientus. Taip pat pristatysime naujus technologinius sprendimus, kurie dar supaprastins prekių įsigijimo procesą klientams“, - cituojamas T.Kibildis.
Internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes „Barbora.lv“ pristato pirkėjams Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugelyje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.