Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Coca-Cola“ 2020-ųjų kovą Šiaurės Amerikoje pristatys naują gazuoto vandens prekės ženklą

„Coca-Cola“ nuo 2020 metų kovo mėnesio savo produktų asortimentą Šiaurės Amerikoje papildys naujo prekės ženklo – „Aha“ – gazuotu vandeniu, rašo agentūra „MarketWatch“. Tai bus pirmasis naujas „Coca-Cola“ prekės ženklas Šiaurės Amerikos rinkoje per daugiau negu dešimtmetį.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 1 Coca Cola

Rinkoje bus pasiūlyti aštuonių skonių „Aha“ gėrimai – be kita ko, citrinų, arbūzų, braškių, agurkų, mėlynių ir granatų. Vyšnių ir kavos bei citrusų ir žaliosios arbatos gėrimų sudėtyje bus kofeino.

Naujųjų gėrimų skoniai buvo renkami iš 800 galimų variantų, taip pat iš 50 skonių derinių.

„Mūsų partneriai mums pareiškė: „Nenorime eilinio laimo ar uogų skonio gazuoto vandens. Mums reikia kažko naujo, kad mes galėtume plėtoti šią kategoriją“, – pareiškė už gazuotą vandenį „Coca-Cola“ Šiaurės Amerikos padalinyje atsakinga Julie Siwemuke.

Paskutinis prekės ženklas, kurį „Coca-Cola“ pristatė Šiaurės Amerikos rinkoje, buvo arbata „Gold Peak“. Šis prekės ženklas atsirado 2006 metais ir jo vertė, pasak gaiviųjų gėrimų milžinės, šiuo metu sudaro apie 1 mlrd. JAV dolerių.

2020 metų sausį „Coca-Cola“ taip pat pradės Jungtinėse Valstijose prekiauti energiniais gėrimais „Coca-Cola Energy“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius