Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Coca-Cola“ pirmą kartą pradės gaminti alkoholinius gėrimus

Didžiausia pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmą kartą savo 125 metų istorijoje pradės gaminti alkoholinius gėrimus.
„Caca-Cola“
„Caca-Cola“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Coca Cola Alkoholis

Įmonė ketina žengti į sparčiai augančią Japonijos gazuotų silpnųjų alkoholinių gėrimų, kurie vadinami „Chu-Hi“, rinką, kurioje dominuoja Japonijos prekių ženklai, tokie kaip „Strong Zero“, „Highball Lemon“ ir „Slat“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

Šiuos planus „Coca-Cola“ vadina „unikaliu žingsniu įmonės istorijoje“. Įmonės Japonijos padalinio vadovų nuomone, jis yra prasmingas, ypač atsižvelgiant į „Chu-Hi“ rinkos dydį.

Beje, „Wells Fargo“ analitikai dar prieš kelis mėnesius kalbėjo apie tai, kad „Coca-Cola“ artimiausiu metu gali paskelbti apie planus įžengti į alkoholinių gėrimų rinką.

Pernai lapkritį įvykusiame susitikime su investuotojais „Coca-Cola“ generalinis direktorius Jamesas Quincey neatmetė tokio sprendimo galimybės, tačiau išsamiau šia tema nekalbėjo.

Kad įmonė ketina išbandyti savo jėgas silpnųjų alkoholinių gėrimų rinkoje, paaiškėjo iš „Coca-Cola“ Japonijos padalinio prezidento Jorge Garduno interviu, kuris buvo paskelbtas „Coca-Cola“ svetainėje.

Paklaustas, kokius naujus produktus įmonė pasiūlys rinkoje 2018 metais, J.Garduno pareiškė, jog „Coca-Cola“ ketina Japonijoje išbandyti jėgas „Chu-Hi“ produktų – „skardinėse parduodamų gėrimų, kurių sudėtyje yra alkoholio“, gazuoto vandens ir kvapiųjų medžiagų – kategorijoje.

Japonijos alkoholinių gėrimų gamintojos „Suntory“ duomenimis, „Chu-Hi“ rinka nuo 2013 metų auga po 5–25 proc. per metus.

Pasak J.Garduno, „Coca-Cola“ planai žengti į šią rinką parodo, kad įmonė ieško plėtros galimybių, neapsiribodama savo pagrindiniu verslu.

„Coca-Cola“ visada sutelkdavo dėmesį vien į nealkoholinius gėrimus ir tai yra nedidelis eksperimentas, skirtas konkrečiai mūsų rinkos nišai“, – pareiškė jis.

Alkoholio koncentracija „Chu-Hi“ gėrimuose paprastai sudaro 3–8 procentus. Be to, rinkoje siūlomi šimtai šių kokteilių skonių, todėl jie yra populiarūs tarp moterų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius