Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Duonos rinkoje vidutiniokams vietos nėra

Statistiškai Lietuvoje kepyklų daugėja, didieji rinkos dalyviai investuoja į plėtrą, o vidutiniai vis sunkiau suduria galą su galu, rašo „Verslo žinios“.
Mindaugas Snarskis
Mindaugas Snarskis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Sunkiausia vidutinėms įmonėms, nes jų resursai riboti, vis daugiau parduodama prekybos tinkluose, kur jiems konkuruoti sudėtinga. Prekybininkams reikia partnerių, kurie užtikrintų kokybę ir kiekius“, – sako „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

„Vilniaus duonos“ generalinė direktorė Rita Ramanauskienė pažymi, kad vis daugiau duonos kepa patys prekybos tinklai naudodami šaldytus pusgaminius, todėl mažieji kepėjai turi tik kelis būdus nišai ieškoti – stambėti arba tapti mažais nišiniais dalyviais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius