Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Foodout.lt“ pasitraukimas išaugino konkurentų „Wolt LT“ ir „Lėkštės“ pardavimus

Praėjusių metų lapkričio viduryje veiklą nutraukus maisto išvežiojimo bendrovei „Foodout.lt“, išaugo konkurentų pardavimai, rašo „Verslo žinios“.
Maisto pristatymo paslauga
Maisto pristatymo paslauga / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Foodout LT, UAB

Įmonės „Maistas į namus“ valdomos maisto pristatymo bendrovės „Lėkštė“ pardavimai praėjusių metų gruodį ir šį sausį, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo dvigubai. Su „Lėkšte“ bendradarbiauti pradėjo 40 naujų maitinimo įstaigų. Įmonė kurjeriams 20 proc. padidino atlyginimus.

Bendrovė „Wolt LT“ dienraščiui pateikė mažiau informacijos apie „Foodout.lt“ pasitraukimo įtaką, bet nurodė, kad nuo praėjusių metų rugpjūčio įmonės paslaugų poreikis Lietuvoje kas savaitę auga bent po 15 proc.

Bendrovės „Maistas į namus“ pajamos pernai siekė kiek daugiau nei 488 tūkst. eurų (2017-aisiais – 352 tūkst. eurų), grynasis pelnas – apie30 tūkst. eurų (12 tūkst. eurų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius