Visi šalies virtualūs įmonių duomenų katalogai per metus parduoda reklamos ir paslaugų už 15 mln. litų, praneša dienraštis „Verslo žinios“. Atėjus sunkmečiui katalogų leidėjai toli gražu neketina sudėti rankų, o kaip tik – kuria naujas paslaugas ir rengiasi pakilti iš ramaus letargo miego, kai klientams buvo galima įsiūlyti mokėti ir už standartinius sprendimus.
Eduardas Manylovas, UAB „Infominta“ generalinis direktorius, teigia, kad vasarį pardavimai geresni nei sausį, tiesa, kol kas suplanuotą 50 proc. augimą reikia pamiršti.Jis skaičiuoja, kad šalyje veikia apie 10 katalogų, kuriuose galima būtų vertinti kaip verslą. „Stengiamės pas mus reklamą perkančioms įmonėms suteikti galimybę paskelbti kuo daugiau paslaugų“, – apie lankstesnę strategiją sako E.Manylovas. Jo žiniomis, dauguma katalogų pagrindinę pajamų dalį gauna iš informacijos ir papildomų paslaugų. Antras pajamų šaltinis – įprastinės reklamos pardavimas.
UAB „Oklikema“ rinkodaros direktorė Eglė Geštautaitė teigia, kad šiemet pajamų prarasti neplanuoja, nes keičia veiklos pobūdį – vietoje specializuoto statybinių įmonių katalogo persiorganizavo į bendrą įmonių katalogą, dėl šio sprendimo pardavimų apimtys išaugo 4 kartus.
Pajamų augimo šiemet tikisi UAB „Web group“, administruojančios kaimo turizmo sodybų katalogą atostogoskaime.lt direktoirus Mindaugas Juodaitis. „Deramės su asocijuotom ES struktūrom, ir galbūt informaciją apie mūsų šalies sodybas dėsime ir į užsienio katalogus“, – teigia M.Juodaitis.
Jeigu turite gerų pasiekimų savo versle, pasidalinkite su mumis ir siųskite savo žinias geronomika@15min.lt.