Lietuvos įmonės vadovai skaičiuoja, kad taip patekti į kitos šalies rinką paprasčiau nei kurti savo atstovybę, antradienį rašo „Verslo žinios“.
„Latvijoje įsteigėme įmonę, bet užtrukome trejus metus, kol įsitvirtinome rinkoje. Todėl Estijoje norime pirkti bendrovę, jau turinčią įdirbį ir klientų“, – aiškino „AD Baltic“ generalinis direktorius Kęstutis Tubutis.
„Verslo žinios“ rašo, kad Lietuvos „AD Baltic“ apyvarta pernai, palyginti su 2008 metais, smuktelėjo 3,2 proc. nuo 83,7 mln. litų iki 81 mln. litų. „AD Baltic“ antrinės įmonės „Kemi“, valdančios autoservisų tinklą ir prekiaujančios detalėmis mažmenomis, apyvarta palyginamuoju laikotarpiu krito ketvirtadaliu.
„AD Baltic“ dirba apie 200 žmonių, „Kemi“ – dar apie 150. Lietuvoje veikia apie 100 detalių prekybos verslo įmonių.