Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: Reklamos agentūra „Katos grupė“ Kaune turės daugiau lauko reklamos stendų

Sunkmetis - tinkamas metas stiprinti savo pozicijas rinkoje. Tuo įsitikinusi reklamos agentūra „Katos grupė“ perima 23 konkurentų reklamos stendus Kaune.
Lietuvoje plinta nelegali lauko reklama.
23 lauko reklamos stendus "Katos grupė" perima iš bendrovės "Rodiklis". / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

„Šiuo sandoriu mažiname konkurenciją, plečiame savo rinkos dalį, gauname naujų klientų. Kadangi įsigijimas vyksta be bankų pagalbos, tokiu būdu optimizuojame sąnaudas, didiname pardavimus“, – sakė bendrovės „Katos studija“ direktorius Mindaugas Žemaitis.

Nors pirmąjį 2009 m. pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, įmonės pardavimai lauko reklamos stendų rinkoje dėl ekonominės krizės sumažėjo perpus, plėtros nuspręsta neatsisakyti.

„Pasinaudoję rinkos traukimosi privalumais – stendus iš bendrovės „Rodiklis“ įsigijome gerokai pigiau, nei būtume sumokėję prieš metus, kada pradėjome derybas. Tikime, kad tai gerokai sustiprins mūsų pozicijas reklamos rinkoje“, – sakė M. Žemaitis.

Po šio susitarimo „Katos grupė“ valdys apie 20 proc. lauko reklamos stendų Kaune. Sandorio suma neskelbiama. Bendrovės atstovai tikisi, kad ši investicija atsipirks per 1,5 metų.

Reklamos paslaugas teikiančią „Katos grupę“ sudaro trys įmonės – „Katos studija“, „Katos inovacija“ ir „Katos cechas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius