Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: Vilniuje duris atvėrė didžiausias TEO klientų aptarnavimo skyrius

Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB pirmadienį Vilniuje klientams pristatė naująjį, didžiausią ir patogiausią klientų aptarnavimo skyrių, kuris įsikūrė Šeškinės mikrorajone esančiame verslo centre „Evolution“ (Ukmergės g. 223).
Pavadinimas
Pavadinimas

Naujasis klientų aptarnavimo skyrius yra jau trečiasis šalies sostinėje, dar du yra įsikūrę Vilniaus gatvėje bei prekybos centre „Akropolis“. Iš viso Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose ir Tauragėje šiuo metu veikia 16 TEO klientų aptarnavimo skyrių.

TEO Vilniaus regiono direktoriaus Lauryno Šeškevičiaus teigimu, aptarnavimo skyrių tinklas plečiamas arčiausiai klientų esančiose vietose, tad atvykti susipažinti su bendrovės paslaugomis bus itin patogu Šeškinės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Viršuliškių bei aplinkinių sostinės mikrorajonų gyventojams. Ukmergės gatve iki naujojo skyriaus bus patogu atvykti ir kitose miesto dalyse gyvenantiems vilniečiams.

Šeškinės mikrorajonas pasirinktas ir dėl itin plačiai šioje miesto dalyje išplėtoto TEO šviesolaidinio naujosios kartos tinklo. „Naujosios technologijos leidžia klientams pasiūlyti sparčiausias šalyje interneto paslaugas bei moderniausias skaitmeninės televizijos galimybes“, – teigė L. Šeškevičius.

Naujajame skyriuje įrengti demonstraciniai skaitmeninės televizijos GALA ir šviesolaidžio interneto ZEBRA stendai, kuriuose galima susipažinti su paslaugomis ir išbandyti jų galimybes. Skubantiesiems įrengtos greitojo aptarnavimo vietos, savitarnos vietose klientai galės patys valdyti turimas paslaugas, išmokti naudotis internetine savitarnos sistema „Mano TEO“.

Verslo klientams naujajame skyriuje sukurtos patogios erdvės susitikti su bendrovės vadybininkais bei konferencijų salė pristatymams.

Duris atvėrus funkcionalesniems ir klientams patogesniems skyriams Vilniuje, bendrovė užbaigs klientų aptarnavimo tobulinimo etapą, kurio metu nuo 2007 metų buvo atnaujinti 9 ir duris atvėrė 6 nauji skyriai visoje Lietuvoje. Šiuo laikotarpiu iš esmės atnaujinta klientų aptarnavimo telefonu sistema, sukurta ir tobulinta internetinė savitarnos sistema „Mano TEO“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius