-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Renault“ grupės rezultatai rodo gerėjančią situaciją

„Renault“ grupė per trečiąjį 2009 m. ketvirtį gavo 8 102 milijonus eurų pajamų – 11,3 proc. mažiau palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu.
Pavadinimas
Pavadinimas

Trečiojo šių metų ketvirčio nuosmukis yra mažesnis negu per du pirmus šių metų ketvirčius (atitinkamai 30,8 proc. ir 16,9 proc.). Neatsižvelgus į valiutos keitimo kursų svyravimus, trečiojo ketvirčio nuosmukis sudarytų 8,2 proc. Tokie rezultatai rodo gerėjančią situaciją, teigiama išplatintame pranešime.

2009 m. trečiąjį ketvirtį Europoje lengvųjų komercinių ir keleivinių automobilių rinka augo 1,3 proc. „Renault“ grupė, pasinaudojusi savo naujų modelių sėkme, sugebėjo 9,1 proc. padidinti automobilių registracijas ir 0,7 punkto padidinti lengvųjų komercinių bei keleivinių automobilių rinkos dalį, lyginant su tuo pačiu 2008 m. periodu. „Megane“ modelių šeimos pardavimai augo 32 proc., nors pati rinka ūgtelėjo vos 4 proc. Prancūzijoje „Scenic“ ir „Grand Scenic“ modeliai išliko lyderiais tarp kompaktiškų vienatūrių jau ketvirtą mėnesį iš eilės.

Per šį laikotarpį Europoje „Renault“ automobilių pardavimai pirmą kartą per ekonominės krizės laikotarpį padidėjo (2 proc.), o „Dacia“ automobilių registracijos išaugo netgi 88 proc. Bendrai, rezultatai Europos rinkoje sudarė 1,3 punkto „Renault“ trečio ketvirčio pajamų nuosmukio.

Rezultatai už Europos ribų turėjo 4,6 punkto įtakos pajamų sumažėjimui per trečiąjį ketvirtį. Amerikos ir Azijos rinkose didžiausią efektą turėjo valiutų pokyčiai, ypač Korėjos vona, Argentinos pesas ir Rusijos rublis. Azijos-Afrikos regionas šį ketvirtį pademonstravo geriausius rezultatus, nes čia pardavimai padidėjo 7,3 proc. Tam didžiausią įtaką padarė naujojo SM3 pristatymas Pietų Korėjos rinkoje.

Kitos veiklos, tokios kaip seniau gaminamų modelių ar automobilių dalių pardavimas, 5,3 punkto prisidėjo prie pajamų nuosmukio. Lengvųjų komercinių automobilių pardavimai partneriams sumažėjo dėl Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkos nuosmukio, kuris tęsiasi nuo pirmojo šių metų ketvirčio.

2009 m. trečiąjį ketvirtį „Renault“ grupė sėkmingai pristatė naujus modelius: „Megane“, „Scenic“, „Grand Scenic“ ir „Clio III“. Kompanija „Renault“ tikisi iki 2009 m. pabaigos dar padidinti savo rinkos dalį Europoje.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius