Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę elektroninės prekybos srityje

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę, pagal kurią mažmenininkės produktai bus siūlomi interneto milžinės elektroniniame prekybos centre.
„Wal-Mart“
„Wal-Mart“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Nuo rugsėjo pabaigos, bendradarbiaudami su „Google“, siūlysime šimtus tūkstančių prekių, kuriuos per „Google Assistant“ bus galima užsisakyti balsu. Tai bus didžiausias prekių kiekis, kurį koks nors mažmenininkas iki šiol yra pasiūlęs įsigyti per (elektroninę) platformą“, – savo tinklaraštyje parašė „Wal-Mart“ elektroninės prekybos skyriaus vadovas Marcas Lore (Markas Loras).

Siekdama aktyviau konkuruoti su elektroninės prekybos milžine „Amazon“, „Wal-Mart“ į savo elektroninės prekybos platformą integruos „Google Express“ platformą, per kurią pirkėjai jau gali įsigyti įvairių prekių ženklų, įskaitant „Costco“ ir „Walgreen‘s“, produktus.

„Wal-Mart“ elektroninės prekybos srityje gerokai atsilieka nuo „Amazon“, o dabar įmonėms teks konkuruoti ir realiame pasaulyje, nes „Amazon“ planuoja įsigyti prekybos tinklą „Whole Foods“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius