-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ rengiasi dar labiau įsitvirtinti finansinių paslaugų rinkoje

JAV interneto milžinė „Google“ rengiasi dar labiau įsitvirtinti finansinių paslaugų rinkoje ir savo paslaugų naudotojams netrukus pasiūlys galimybę atidaryti banko sąskaitas, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Projektas, kuris kol kas vadinamas „Cache“, kaip manoma, bus pradėtas įgyvendinti kitąmet.

Šį projektą „Google“ įgyvendins su partneriais – JAV banku „Citigroup“ ir Stanfordo universiteto kredito unija, kurie rūpinsis banko sąskaitų tvarkymu.

Didžiosios technologijų bendrovės žengimą į finansinių paslaugų rinką laiko vienu iš būdų dar labiau priartėti prie klientų ir gauti prieigą prie vertingų naudotojų duomenų.

„Apple“ kiek anksčiau šiais metais pristatė nuosavą kredito kortelę. „Amazon“ su bankais taip pat tariasi dėl galimybės naudotojams atsidaryti sąskaitas, o „Facebook“ kuria nuosavą kriptovaliutą.

Technologijų milžinų užmojai kelia problemų finansinių paslaugų bendrovėms, kurios bijo netekti klientų, ir gali užkliūti reguliavimo institucijoms, kurios neslepia nepasitenkinimo dėl didėjančios didžiųjų interneto bendrovių įtakos, pažymi ekspertai.

„Google“ projekte pagrindinis vaidmuo tenka finansiniams partneriams, kuriems teks užtikrinti būtiną infrastruktūrą ir atitiktį reikalavimams, interviu „The Wall Street Journal“ pareiškė „Google“ aukšto rango vadovas Caesaris Sengupta.

Anot jo, ateityje prie projekto galėtų prisijungti ir kiti bankai.

„Mūsų požiūris numato glaudžią partnerystę su bankais ir finansų sistema, – pareiškė C.Sengupta. – Galbūt tai yra ilgesnis kelias, tačiau jis yra ir stabilesnis.“

Pasak C.Senguptos, „Google“ nori sukurti paslaugą, kuri būtų naudinga klientams, bankui ir įmonėms ir į kurią gali būti įtrauktos klientų lojalumo programos, tačiau klientų duomenys nebus parduodami. Bendrovė ne kartą yra pabrėžusi, jog nenaudoja paslaugos „Google Pay“ klientų duomenų reklamos tikslais ir nesidalija šia informacija su reklamos užsakovais.

Konsultacijų bendrovės „McKinsey & Co“ neseniai atlikta apklausa parodė, jog 58 proc. respondentų yra pasirengę pasitikėti „Google“ finansiniais produktais.

„Jeigu mes galime padėti žmonėms internetu atlikti daugiau užduočių, tai yra gerai internetui ir tai yra gerai mums“, – pažymėjo C.Sengupta.

Manoma, jog naujosios paslaugos naudotojai prieigą prie savo sąskaitos gaus per paslaugą „Google Pay“. „Google“ patronuojančioji bendrovė „Alphabet“ „Google Pay“ pristatė 2015 metų ir nuo to laiko ieško naujų būdų skatinti naudojimąsi šia paslauga.

Tyrimų bendrovės „Juniper Research“ vertinimais, „Google Pay“ naudotojų skaičius pasaulyje nuo 39 mln. 2018 metais padidės iki 100 mln. 2020 metais.

Tuo tarpu „Apple Pay“ naudotojų skaičius pernai sudarė apie 140 milijonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius