Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Heineken“ parduoda alaus daryklą Kaliningrado srityje

Nyderlandų aludarė „Heineken“ nusprendė parduoti nuo sausio mėnesio nebeveikiančią alaus daryklą netoli Kaliningrado.
„Heineken“ žvaigždė
„Heineken“ žvaigždė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Heineken“ antrinės įmonės Rusijoje pranešime teigiama, jog vieną seniausių alaus daryklų Rusijoje tikimasi parduoti per „olandišką“ (mažėjančios kainos) aukcioną. Pradinė kaina – 290 mln. rublių (4,83 mln. eurų), mažiausia įmanoma kaina – 230 mln. rublių (3,83 mln. eurų).

„Heineken“ anksčiau tvirtino alaus gamybą šioje įmonėje nusprendusi nutraukti dėl aštuonerius metus besitęsiančio Rusijos alaus rinkos nuosmukio, dėl kurio gamybos pajėgumai tapo pertekliniai, siekdama išsaugoti veiklos Rusijoje efektyvumą.

„Heineken“ veikia 70 šalių, Rusijoje – nuo 2002-ųjų. Jos prekės ženklų portfelį sudaro „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius