-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Lietuvą žengianti kortelių aptarnavimo bendrovė „SumUp“ šoks viliotinį smulkiajam verslui

Sistemos mPOS (mobile Point Of Sale) bendrovė „SumUp“ pradeda teikti paslaugas Lietuvoje. Įmonėms kortelių aptarnavimo paslaugas rinkos naujokas žada teikti be jokių sutarčių, teks susimokėti  tik už kortelių skaitytuvą ir fiksuotą 2,75 proc. mokestį nuo kiekvienos operacijos, rašoma pranešime spaudai.
„SumUp“ žengia į Lietuvą
„SumUp“ žengia į Lietuvą / „SumUp“

Lietuvoje antradienį veiklą pradeda Berlyne registruota bendrovė „SumUp“. Ji smulkiajam verslui siūlys kortelių skaitytuvą ir programėlę, kuria verslininkai galės priimti ir apdoroti lustinių, magnetinių ar bekontakčių kortelių mokėjimus.

Bendrovė žada, kad verslas neprivalės pasirašyti jokių sutarčių, taip pat nebus taikomi jokie papildomi mokesčiai. Mokėjimų sistemos vartotojai turės susimokėti 39 eurus už kortelių skaitytuvą, o kiekviena operacija kainuos 2,75 proc. nuo sumos. Jeigu mokėjimai per sistemą nebus vykdomi, verslininkams mokėti nieko nereikės, 15min aiškino įmonės atstovai.

„SumUp“/„SumUp“ žengia į Lietuvą
„SumUp“/„SumUp“ žengia į Lietuvą

„SumUp“ išvengia didelių mėnesinių išlaidų ir sudėtingų dokumentų, susijusių su statinių terminalų nuoma iš bankų, ir nuskaito tik 2,75 proc. už kiekvieną operaciją, naudojant kortelių skaitytuvą. Kaip kortelių priėmimo paslaugos tiekėjas, kuris nėra susietas su jokiu vietiniu banku, „SumUp“ perveda išmokas į bet kurią banko sąskaitą per kelias darbo dienas“, – rašoma įmonės pranešime spaudai.

Verslininkų lėšos bus tiesiogiai pervedamos į bet kokį jų pasirinktą banką. Pagrindinis įmonės biuras yra Berlyne, iš ten bus vystoma ir veikla Lietuvoje, todėl vietos padalinio bendrovė atidaryti neketina.

Mes matome smarkiai padidėjusius mokėjimus ne grynaisiais pinigais pardavimo vietoje, tačiau dabartinės sąlygos neleidžia mažosioms įmonėms gauti pelno iš šios plėtros. Mes siekiame tai pakeisti, naudodami skaidrias ir protingas technologijas, – aiškino bendrovės vadovas.

„SumUp“ generalinis direktorius Danielis Kleinas aiškino, kad produktas yra skirtas mažoms įmonėms – kavinėms, restoranams, mažmeninės prekybos parduotuvėms, grožio salonams, mobiliems, laisvai samdomiems darbuotojams ir pan.

„Mes matome smarkiai padidėjusius mokėjimus ne grynaisiais pinigais pardavimo vietoje, tačiau dabartinės sąlygos neleidžia mažosioms įmonėms gauti pelno iš šios plėtros. Mes siekiame tai pakeisti, naudodami skaidrias ir protingas technologijas“, – pranešime cituojamas bendrovės vadovas.

Jis pabrėžė, kad bendrovė yra sudariusi partnerystės sutartis su „DHL“ ir „Unicredit“, partnerių žada ieškoti ir Lietuvoje.

Pernai bendrovės metinės pajamos viršijo 100 mln. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius