Kaip 15min.lt teigė „Iki“ prekybos tinklą valdančios UAB „Palink“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė, valdyti vienu prekės ženklu pažymėtą parduotuvių tinklą yra ir paprasčiau, ir efektyviau.
„Tai darome su tikslu pasiūlyti pirkėjams platesnį šviežių produktų asortimentą, kadangi matome, jog tai yra svarbiausia mūsų pirkėjams“, – sakė B.Čaikauskaitė.
Į žemų prekių kainų segmentą orientuotas prekės ženklas „Cento“ gyvuoja nuo 2008 m., o juo ir toliau bus žymimos įvairios pigesnės prekės „Iki“ tinklo parduotuvėse.
B.Čaikauskaitė pridūrė, kad keičiant parduotuves iš „Cento“ į „Iki“, siūlomų prekių asortimentas išsiplės 30-40 proc.
„Daugiausia tai daroma plečiant šviežių maisto produktų asortimentą“, – paaiškino UAB „Palink“ atstovė.