-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Internetas keičia restoranų verslą

Restoranų savininkai pastebi, kad technologijos tampa vis didesne šio verslo dalimi. Tiesa, pokyčiai daugiausia matomi užsienyje.
Bulvytės
Bulvytės / Vida Press nuotr.

Tyrimams rodant, kad devyni iš dešimties restoranų lankytojų prieš apsilankymą internete ieško restorano meniu, restoranų vadovai teigia, kad tai dar neatrasta niša. Meniu ieškančiam klientui galima pasiūlyti ne tik iš karto užsakyti vietą, bet ir galimybę pranešti apie alergijas, svečių skaičių ar nurodyti pageidaujamą staliuko vietą. 

Lietuvoje pokyčiai labiausiai juntami aukščiausios klasės restoranuose, kur technologijos pasitelktos pastaraisiais metais. Rezervacijų sistemas siūlančios bendrovės savo ruožtu vertina, kad vieno svečio, vietą rezervavusio iš anksto, išlaidų krepšelis gausesnis, o svečių skaičius – didesnis.

80 proc. užsakymų

Braserijos–restorano „Dublis“ atstovė Agnieška Sinkevič  pastebi, kad rezervacijos neabejotinai sudaro didžiąją dalį, maždaug apie 80 proc. visų užsakymų.

„Anksčiau rezervacijoms turėjome paprasčiausią knygą – visą darbo dieną tam ir tekdavo skirti“, – sakė A. Sinkevič. 

Pasak jos, dabar darbą palengvina prieš du mėnesius pasiūlyta rezervacijų sistema, kurioje klientas gali pranešti atvykstančių žmonių skaičių, alergijas, parašyti savo pageidavimus.

Ieško meniu internete

86 proc. restoranų lankytojų prieš apsilankymą internete ieško restorano meniu.

 „OpenTable“, didžiausios pasaulyje rezervacijų sistemos, „Technology and Dining Out“ tyrimas pernai atskleidė, kad 86 proc. restoranų lankytojų prieš apsilankymą internete ieško restorano meniu. Rezervuoti staliuką internetu dar prieš atvykdami į restoraną norėtų 83 proc. lankytojų. 

Rezervacijų sistemos „Tabler.lt“ vadovas Žilvinas Kuprėnas teigia, kad tai – neatrasta niša, ir vertina, kad rezervacijos internetu be įprastų privalumų – greito užsakymo, informacijos dėl laisvų laikų, siūlo ir daugiau galimybių vartotojui – pasiūlyti panašios virtuvės restoraną ar atrasti naują vietą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Interneto naršyklė
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Interneto naršyklė

Lankytojų, kurie rezervuoja internetu, krepšelis paprastai būna didesnis, be to, restoranai dėl rezervacijų gali tikėtis ir didesnių žmonių kampanijų.

Skaičiuojama, kad vieno svečio, prieš tai vietą rezervavus, krepšelis Lietuvoje siekia apie 20 eurų, o restoranuose dažniausiai lankosi 3-5 žmonių kompanijos. Statistinis lankytojas – 25-40 metų aktyvus Vilniaus gyventojas.
Internetinės rezervacijos leidžia tikėtis ir sugrįžtančių klientų – atlikę rezervaciją internetu, dauguma vėl sugrįžo į tą patį restoraną.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius