Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išmani oro linijų reklama: berniukas reaguoja į virš jo skrendančius lėktuvus

„British Airways“ Londone pristatė naują „Look Up“ („Pažvelk aukštyn“) reklamos kampaniją, kuri iškart sužavėjo ir miestiečius, ir interneto vartotojus visame pasaulyje.
„British Airways“ reklama
„British Airways“ reklama

Britų oro linijos nusprendė skaitmeninėse skelbimų lentose pavaizduoti berniuką, kuris pirštu beda į tikrus virš reklamos skrendančius lėktuvus. „Pažiūrėk – tai skrydis BA475 iš Barselonos“, – atsiranda užrašas, kai virš Londono skrido reisas iš Ispanijos.

„British Airways“ rinkodaros vadovė Abigail Comber „The Drum“ sakė, kad tokio pobūdžio reklama – pirmoji ne tik oro linijoms, bet ir visai Didžiajai Britanijai. „Mes visi kalbėdami su draugais ir šeima pasvarstome, kur skrenda lėktuvai, matomi virš mūsų galvų, ir svajojame apie fantastiškas atostogas ir šiltus kraštus. Išmani technologija dabar leidžia reklamoms įtraukti žmones ir atsakyti jiems į šiuos klausimus“, – džiaugėsi ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius