Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iššūkis įtraukė darbuotojus ir skatino keisti įpročius

Tarptautinės duomenų valdymo bendrovės „Callcredit Information Group“, turinčios jau ketverius metus Kaune veikiantį padalinį, patirtis rodo, kad smagūs dalykai slypi iššūkiuose ir aktyviai įtraukiant darbuotojus į įvairias veiklas. Nors įmonės darbuotojai jauni ir amžiaus vidurkis yra 30 metų, bet visi jie dirba sėdimą darbą, todėl kuo daugiau judėti – būtina.
Dviratininkai Vilniuje
Dviratininkai Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tęsiant metų pradžioje pradėtą sveikatingumo programą, rugpjūčio 15-19 dienomis „Callcredit Information Group“ Kauno biuro darbuotojai buvo pakviesti dalyvauti važiavimo dviračiu ir bėgimo į darbą savaitėje. Tuo metu vykusios vasaros olimpinės žaidynės puikiai tiko prie iššūkio temos ir sustiprino norą pasiekti darbą aktyviai.

Kelerius metus centriniame įmonės biure Lidse, Jungtinėje Karalystėje bei Kaune vykstanti akcija šiais metais buvo šiek tiek pakeista ir papildyta.

Iššūkio esmė – paskatinti kolegas gyventi sveikiau ir judėti daugiau bei dažniau atvažiuoti į darbą ir iš jo dviračiu arba atbėgti. Kelerius metus centriniame įmonės biure Lidse, Jungtinėje Karalystėje bei Kaune vykstanti akcija šiais metais buvo šiek tiek pakeista ir papildyta.

Anksčiau šioje iniciatyvoje dalyvaudavo tik dviratininkai, bet darbuotojams pasiūlius buvo įtraukti ir bėgikai. Taip pat iš viso įsitraukė keturi įmonių grupės biurai, o darbuotojai per penkias dienas numynė ir nuvažiavo beveik tris tūkstančius kilometrų.

Įmonėje dirbantis duomenų bazių inžinierius Rapolas Dangveckas pasakoja, kad toks iššūkis buvo puiki proga pradėti bėgioti. Nors visas penkias dienas oras buvo lietingas ir šaltas, tai netapo kliūtimi Rapolui nubėgti 56 kilometrus. Rapolas pasakoja: „Žmona laukė ir sulaukė. Namo parnešiau: 155 g balos su purvu batuose, 214 g lietaus drabužiuose, 0.5 g natūralios druskos ant veido. Ir tik 8.7 km Endomondo bėgimo sąskaitoje.“ Visgi tų kilometrų buvo daugiau, o Rapolas tapo daugiausiai kilometrų per tą savaitę nubėgusiu kolega iš Kauno biuro.

Org. arch./Callcredit Cycle and Run to Work Week 2016

Įgyvendinimui buvo ruošiamasi ir planuojama

Ruoštis iššūkiui buvo pradėta daugiau nei prieš mėnesį. Kadangi kompanijos biurai išsidėstę skirtingose vietose (Jungtinėje Karalystėje, Kinijoje, Lietuvoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose), iš pradžių bendrauta su į socialinės atsakomybės iniciatyvas įsitraukusiais atsakingais darbuotojais. Buvo įsitikinta, kad visų biurų darbuotojai turi sąlygas saugiai palikti dviračius ir nusimaudyti po dušu atvažiavus ar atbėgus į darbą. Tuomet buvo suplanuota komunikacija, į kurią įėjo elektroniai laiškai darbuotojams, specialūs plakatai ir skelbiamos istorijos vidiniame intraneto puslapyje.

Taip pat buvo sukurti du iššūkiai naudojant atstumo matavimo programėlę „Endomondo“. Tokiu būdu kiekvieno bėgiko ar dviratininko įrodymas, jog važiavo ar bėgo tapo registruojami kilometrai šioje aplikacijoje. Realiu laiku buvo galima sekti, koks progresas, siekiant kuo didesnio kilometrų skaičiaus. Tarpiniai rezultataui buvo skelbiami grupės mąstu. Taip pat buvo siunčiami tam tikri faktai, susiję su dviračių sportu olimpinėse žaidynėse.

Aktyvi savaitė baigėsi apdovanojimais, sveikais pusryčiais ir paskaita

Penkias dienas trukęs dviratininkų ir bėgikų iššūkis buvo baigtas pasiūlytais pusryčiais tiems, kurie nors kartą į darbą ar iš jo atmynė pedalus arba atbėgo. Daugiausiai kilometrų nubėgę ir numynę kolegos buvo apdovanoti simboliškais dovanų čekiais.

Taip pat Kauno biure buvo suorganzuota paskaita, kurią vedė profesionalus dviratininkas, o šiuo metu ir verslininkas iš įmonės „Velomanija“. Belaukiant dviratininko buvo apklausti darbuotojai – kas juos domina ir ką sužinoti nori jie. Tokiu būdu buvo sulaukta daug klausimų: nuo to, kaip išsirinkti ir prižiūrėti dvirtį iki to, kaip tinkamai susireguliuoti sėdynės aukštį, kas svarbu kasdien minant į darbą arba važinėjant dviračiais su visa šeima. Svečias atsakė į klausimus ir suteikė naudingos informacijos.

Ir dabar stebime, kad su dviračiais atvažiuoja ar atbėga vis daugiau kolegų!

Keletas patarimų, planuojantiems panašias akcijas:

  • Akcija bus dar efektyvesnė, jei tęsis ilgiau – tokiu būdu ugdomi gerieji įpročiai. („Callcredit Information Group“ kitais metais planuoja akciją vykdyti bent mėnesį).
  • Komunikacijos svarba didelė – turite aiškiai informuoti ir suteikti atgalinį ryšį.
  • Prizai, dovanos nebūtinai turi būti brangūs, svarbiau – dėmesys.
  • Rezultatas matosi ne iškarto – pačioje dviračių savaitėje nesudalyvavo būriai, bet ir dabar stebime, kad su dviračiais atvažiuoja ar atbėga vis daugiau kolegų!
  • Turi būti ismagu ir gera – tokios akcijos sėkmė garantuota!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius