Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV mažmeninės prekybos tinklas „Macy's“ atsisako gaminių iš kailių

JAV mažmeninės prekybos tinklas „Macy's“ pirmadienį paskelbė, kad nuo 2021 metų pradžios nustos prekiauti gaminiais su tikru kailiu visose savo parduotuvėse, tokiu būdu pripažindama didėjantį gyvūnų apsaugos organizacijų spaudimą.
Kailiniai
Kailiniai / 123rf.com nuotr.

„Tai apima visus privačius „Macy's“ ir „Bloomingdale's“ prekių ženklus, taip pat gaminius, kuriuos parduoda prekių ženklų partneriai“, – sakoma bendrovės pranešime.

„Pastaruosius dvejus metus atidžiai stebėjome vartotojų ir prekių ženklų tendencijas, klausėme savo klientų nuomonės ir tyrėme kailio gaminių alternatyvas“, – pranešime teigė „Macy's“ generalinis direktorius ir pirmininkas Jeffas Gennette.

Jis pažymėjo, kad bendrovė taip pat reguliariai susitinka su gyvūnų apsaugos NVO.

„Privatūs „Macy's“ prekių ženklai jau seniai atsisakė kailio, todėl išplėsti šią praktiką visose „Macy's‘ parduotuvėse yra kitas natūralus žingsnis“, – pridūrė bendrovės vadovas.

Pareiškime taip pat pridėta, kad „mados gerbėjai“ neturėtų nerimauti, nes bendrovė ir toliau siūlys „aukštos kokybės ir madingų alternatyvų iš dirbtinio kailio“.

Vis daugiau aukštosios mados prekių ženklų atsisako natūralaus kailio, sekdami prabangių mados namų „Prada“ pavyzdžiu, kurie gegužę paskelbė atsisakantys gyvūnų kailių savo kolekcijose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius