„Tai apima visus privačius „Macy's“ ir „Bloomingdale's“ prekių ženklus, taip pat gaminius, kuriuos parduoda prekių ženklų partneriai“, – sakoma bendrovės pranešime.
„Pastaruosius dvejus metus atidžiai stebėjome vartotojų ir prekių ženklų tendencijas, klausėme savo klientų nuomonės ir tyrėme kailio gaminių alternatyvas“, – pranešime teigė „Macy's“ generalinis direktorius ir pirmininkas Jeffas Gennette.
Jis pažymėjo, kad bendrovė taip pat reguliariai susitinka su gyvūnų apsaugos NVO.
„Privatūs „Macy's“ prekių ženklai jau seniai atsisakė kailio, todėl išplėsti šią praktiką visose „Macy's‘ parduotuvėse yra kitas natūralus žingsnis“, – pridūrė bendrovės vadovas.
Pareiškime taip pat pridėta, kad „mados gerbėjai“ neturėtų nerimauti, nes bendrovė ir toliau siūlys „aukštos kokybės ir madingų alternatyvų iš dirbtinio kailio“.
Vis daugiau aukštosios mados prekių ženklų atsisako natūralaus kailio, sekdami prabangių mados namų „Prada“ pavyzdžiu, kurie gegužę paskelbė atsisakantys gyvūnų kailių savo kolekcijose.