Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JK prekybos centrų milžinės „Tesco“ metinis pelnas išaugo šešis kartus

Didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ trečiadienį pranešė apie šešis kartus išaugusį metinį grynąjį pelną.
„Tesco“
„Tesco“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Prekybos centrų milžinė neseniai pasitraukė iš Azijos rinkų, o karantino metu ji galėjo toliau veikti.

Pelnas po mokesčių per 12 mėnesių laikotarpį iki vasario pabaigos išaugo iki 6,14 mlrd. svarų (7,31 mlrd. eurų), palyginti su 971 mln. svarų pelnu 2019–2020 finansiniais metais.

Visgi ikimokestinis pelnas sumažėjo maždaug penktadaliu iki 825 mln. svarų. Šį sumažėjimą lėmė poreikis įdarbinti tūkstančius papildomų darbuotojų, kad būtų patenkinta auganti internetinės prekybos paklausa.

Uždarbiui įtakos turėjo ir mažmenininkės sprendimas grąžinti per pandemiją gautą JK vyriausybės paramą.

„Nors pandemija dar nesibaigė, esame pajėgūs išnaudoti mūsų verslo pagreitį“, – trečiadienį paskelbtoje pajamų ataskaitoje teigė generalinis direktorius Kenas Murphy.

„Padvigubinome savo internetinio verslo apimtis ir <...> kuriame skaitmeninę klientų platformą“, – pridūrė jis.

„Tesco“ teigė, kad dėl „precedento neturinčio klientų poreikių padidėjimo“, metiniai internetiniai pardavimai pagrindinėje JK rinkoje išaugo 77 proc. iki 6,3 mlrd. svarų.

„Kalbant apie perspektyvas, „Tesco“ prognozuoja, jog pardavimų apimtys sumažės, kai bus sušvelnintos ribojamosios priemonės, tačiau tikimasi, kad sumažės ir išlaidos“, – pažymėjo „CMC Markets UK“ vyriausiasis rinkos analitikas Michaelas Hewsonas.

„Tai turėtų virsti didesne marža ir didesniu pelnu (neįtraukiant neeilinių veiksnių), kuris turėtų grįžti į praėjusiais metais fiksuotą lygį“, – teigė analitikas.

2020 metų kovo mėnesį prasidėjus COVID-19 pandemijai, „Tesco“ sudarė susitarimą parduoti savo verslą Tailande ir Malaizijoje Tailando konglomeratui „CP Group“ už 8 mlrd. svarų. Šis pardavimas turėjo didelę įtaką metiniams veiklos rezultatams.

Sandoriais, dėl kurių susitarė buvęs bendrovės vadovas Dave'as Lewisas, buvo siekiama sumažinti skolas ir racionalizuoti grupę, daugiau dėmesio skiriant veiklai JK, Airijoje ir Vidurio Europoje.

Prieš pristatydama rezultatus, „Tesco“ paskelbė tikslą pasiūlyti klientams maistingesnius maisto produktus, reaguodama į akcininkų spaudimą prisidėti prie kovos su daugėjančia nutukimo banga.

Didžiausias Didžiosios Britanijos prekybos centras teigė, kad sieks padidinti sveikų produktų pardavimus iki 65 proc. visų pardavimų iki 2025 metų, palyginti su 58 proc. šiuo metu fiksuojamu lygiu.

Praėjusiais metais Didžiosios Britanijos nacionalinės sveikatos tarnybos paskelbti duomenys parodė, kad du trečdaliai suaugusių vyrų ir 60 proc. moterų Anglijoje turėjo antsvorio arba buvo nutukę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius