Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kimono“ produkciją gali pradėti eksportuoti į Japoniją

Lino gaminių siuvykla „Kimono“ savo gaminiais gali žengti į Japonijos rinką, rašo „Verslo žinios“.
„Kimono“ fasadas
„Kimono“ fasadas / kimono.lt nuotr.
Temos: 1 Japonija

„Tai ilgas procesas, bet patekus į šią rinką pastangos atsiperka. Galbūt atrodo, kad mūsų įmonės pavadinimas lengviau padės patekti į Japoniją, bet taip nėra. Kokybiškas unikalus gaminys - tai pagrindinė sąlyga“, - dienraščiui „Verslo žinios“ sakė siuvyklos vadovė Dalytė Kavaliauskienė.

Anot jos, apie 60 proc. „Kimono“ produkcijos yra parduodama Lietuvos rinkoje per saloną „Jaukūs namai“, o likusi dalis daugiausia eksportuojama į Skandinavijos šalis, Italiją. Į Japonijos rinką bendrovė bando patekti užmegzdama naujus kontaktus pačioje Japonijoje, kurie gali virsti realiais pardavimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius