Septintą kartą rengiamos rinkodaros konferencijos „E. virusas 2013“ pranešėjai papasakos, kaip kurti sėkmingus ilgalaikius prekės ženklo ir vartotojų santykius, pristatys tarptautinę praktiką ir Lietuvos įmonių patirtį. Ekspertai aptars šiuolaikinę įmonių ir organizacijų komunikaciją – taip vadinamąją prekės ženklo žurnalistiką, pristatys istorijų pasakojimą kaip prekės ženklų valdymo būdą.
Renginyje bus apžvelgtos prekės ženklų valdymo galimybės internete, elektroninę erdvę išnaudojant ne kaip informacijos transliavimo, o interaktyvaus bendravimo kanalą.
Konferencijoje „E. virusas 2013“ pranešimus skaitys ekspertai iš Vokietijos ir Lietuvos: Andresas Wittermannas („Lewis PR“), Petra Wurm („GfK“), Eugenijus Mažiulis („Seesam“), Saulė Pauplytė-Markevičienė („Omnitel“), Zbignev Gečis („Indigo kids“), Aidas Puklevičius.
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.
Septintoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2013“ vyks rugsėjo 18 d. Vilniuje, viešbutyje „Holiday Inn“. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.