Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konferencijoje „E. virusas 2013“ – apie prekės ženklų ir reputacijos valdymą

Rugsėjo 18 d. Vilniuje vyksiančioje metinėje konferencijoje „E. virusas 2013“ rinkodaros specialistai diskutuos prekės ženklų ir reputacijos valdymo klausimais. Pranešimus skaitys ir patirtimi bei įžvalgomis pasidalys komunikacijos ekspertai iš Lietuvos ir Vokietijos.
Andresas Wittermannas
Andresas Wittermannas / Konferencijos organizatorių nuotr.
Temos: 2 Prekės Ženklai

Septintą kartą rengiamos rinkodaros konferencijos „E. virusas 2013“ pranešėjai papasakos, kaip kurti sėkmingus ilgalaikius prekės ženklo ir vartotojų santykius, pristatys tarptautinę praktiką ir Lietuvos įmonių patirtį. Ekspertai aptars šiuolaikinę įmonių ir organizacijų komunikaciją – taip vadinamąją prekės ženklo žurnalistiką, pristatys istorijų pasakojimą kaip prekės ženklų valdymo būdą.

Renginyje bus apžvelgtos prekės ženklų valdymo galimybės internete, elektroninę erdvę išnaudojant ne kaip informacijos transliavimo, o interaktyvaus bendravimo kanalą.

Konferencijoje „E. virusas 2013“ pranešimus skaitys ekspertai iš Vokietijos ir Lietuvos: Andresas Wittermannas („Lewis PR“), Petra Wurm („GfK“), Eugenijus Mažiulis („Seesam“), Saulė Pauplytė-Markevičienė („Omnitel“), Zbignev Gečis („Indigo kids“), Aidas Puklevičius.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Septintoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2013“ vyks rugsėjo 18 d. Vilniuje, viešbutyje „Holiday Inn“. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius