Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kultūristas Andrius Pauliukevičius verslą plečia į Latviją

Andrius Paliukevičius, niekuomet nebuvęs standartinius įvaizdžius atitinkančiu sportininku bei treneriu, ir toliau laužo nusistovėjusius šablonus ir standartus. Žiniasklaidos dažnai „Lietuvos tarzanu“ vadinamas Europos ir pasaulio kultūrizmo čempionas yra išbandęs aktoriaus amatą, laisvalaikiu fotografuoja, šiuo metu taip pat rašo knygą. Visgi didžiausią staigmeną Lietuvai A. Pauliukevčius pateikė sausio mėnesį žengęs į verslo pasaulį ir savo patirtį bei žinias pavertęs algoritmais – internetiniu sveikatingumo projektu Kilo.lt.
Kultūristas Andrius Pauliukevičius
Kultūristas Andrius Pauliukevičius / Jurjio Gucano nuotr.

Šių metų pradžioje Lietuvoje startavęs projektas Kilo.lt, nuo pat pradžių neslėpęs savo ambicijų mažų mažiausiai tapti regiono lyderiu, žengia savo pirmuosius žingsnius į užsienio rinkas. Ryžtis verslo plėtrai paskatino netgi didesnė nei tikėtasi sėkmė Lietuvoje, įrodžiusi, kad toks produktas yra paklausus ir atsiperkantis. Kaimyninė šalis buvo pasirinkta neatsitiktinai – dėl nedidelio geografinio nuotolio, daugybės abejų šalių panašumų bei pažinčių, kurios Latvijoje leido nesunkiai suburti kompetetingą, profesionalią ir įmonės vertybes bei filosofiją atitinkančią komandą.

Latvijos rinkai jau nuo pat pradžių bus pateiktas daug tobulesnis produktas, taip pat tikimasi, kad Latvijos klientai pasiūlys naujų įžvalgų, kaip sistema galėtų tapti dar tobulesne.

Europos ir pasaulio kultūrizmo čempiono, vieno autoritetingiausių Lietuvos trenerių vadovaujamas projektas, sujungiantis naujausias interneto technologijas bei mokslu patvirtintas mitybos ir sporto taisykles, per kelis savo gyvenimo mėnesius jau buvo ne kartą patobulintas ir šiuo metu yra daug labiau išvystytas nei buvo pačioje pradžioje. Visi atnaujinimai buvo atlikti remiantis patirtimi ir klientų atsiliepimais. Dėl šios priežasties Latvijos rinkai jau nuo pat pradžių bus pateiktas daug tobulesnis produktas, taip pat tikimasi, kad Latvijos klientai pasiūlys naujų įžvalgų, kaip sistema galėtų tapti dar tobulesne.

„Niekad neslėpėme savo ambicijų neapsiriboti vien tik Lietuva. Tikime šiuo produktu, manome, kad jis gali būti lyderis ar svarus konkurentas daugelyje rinkų Europoje ir už jos ribų. Visgi, verslo plėtra yra atsakingas darbas. Todėl pirmąjį žingsnį iš Lietuvos dedame nedidelį, pas šiauriau esančius „braliukus“. Daugelis Lietuvos verslų elgiasi būtent taip ir tai yra pagrįsta. Pakankamai panaši, pažįstama rinka, panaši vartotojų elgsena leidžia lengviau orientuotis, o per ilgus profesionės veiklos metus sukauptos pažintys leido įgyti daugybę draugų ir kolegų Latvijoje, todėl suburti profesionalų komandą čia buvo irgi lengviau, nei būtų buvę kitur“, - teigia Andrius Pauliukevičius.

Būtent Latvijoje norime išmokti dirbti užsienyje. Reikia sužinoti, kaip mūsų projektas veikia užsienyje, kaip pavyks valdyti pakankamai toli geografiškai nutolusias komandas, - sakė A.Pauliukevičius.

Latvijoje projektas išlaikys tą patį pavadinimą ir bus prieinamas internetiniu adresu www.kilo.lv. Tačiau pakeitimų būta, nors didžiojų jų dalis bus matoma vartotojui. Didžiausius iššūkius sukėlė būtent mitybos planai – juos teko pritaikyti prie vietinių mitybos įpročių, skirtingų pasiūloje esančių maisto produktų. Kaimyninėje šalyje projekto ambasadoriumi taip pat bus profesionalus kultūristas -  asmeninis treneris, „NAC Latvia“ prezidentas bei Latvijoje puikiai žinoma asmenybė - Jurijs Gucans. Projekto sėkmė Latvijoje nulems ir tolimesnę UAB „Kilo grupė“ valdomų projektų plėtrą.

„Būtent Latvijoje norime išmokti dirbti užsienyje. Reikia sužinoti, kaip mūsų projektas veikia užsienyje, kaip pavyks valdyti pakankamai toli geografiškai nutolusias komandas. Tikime, kad viskas pavyks ir dar šiais metais spėsime žengti į mažiausiai dar vieną užsienio rinką Rytų ar Vidurio Europoje. Taip pat norime dar kartą įrodyti, kad lietuviai verslūs, kūrybingi žmonės, galintys kažką naujo pasiūlyti ne tik Lietuvai“, - teigia Andrius Pauliukevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius