Lenkiški „LPP Lithuania“ drabužiai: augimas pernai viršijo lūkesčius

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip „Reserved“, „House“, „Mohito“, „Cropp“, „Sinsay“, pardavimo pajamos 2017 metais preliminariais duomenimis siekė 26,5 mln. eurų ir buvo 23 proc. didesnės nei 2016 metais, kai apyvarta sudarė 21,5 mln. eurų, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvės atidarymo akimirka
Lenkiški „LPP Lithuania“ drabužiai: augimas pernai viršijo lūkesčius / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Įmonės direktoriaus Ovidijaus Dirsės teigimu, pernai augimo buvo tikėtasi, tačiau ne tokio didelio. Pasak jo, didžiausi pardavimai buvo Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“ esančiose įmonei priklausančiose parduotuvėse.

2017 metais „LPP Lithuania“ neatidarė naujų parduotuvių ir jų nerekonstravo, taip pat nebuvo uždaryta parduotuvių. Šiuo metu bendrovei priklauso 28 parduotuvės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius