-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ parduotuvių tinklo atėjimo į Lietuvos rinką aludariai nebijo

Šią vasarą laukiamas prekybos tinklo „Lidl“ atėjimas, gamintojų prognozėmis, 2015 metai įtakos alaus rinkai neturės, esą „Lidl“ pradės veikti rudeniop, kai alaus sezono įkarštis jau bus besibaigiąs. Aludariai taip pat tikina, kad „Lidl“ su jais dėl alaus tiekimo nesitarė, tad spręsti, kokia bus šio tinklo „alaus politika“ Lietuvoje, anot jų, dar anksti, rašo „Verslo žinios“.
„Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje.
„Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

„Gubernijos“ valdybos pirmininkas Romualdas Dunauskas mano, kad prekybininkų spaudimas gamintojams mažinti kainas jau dabar yra didžiulis. Jo nuomone, „Lidl“ Lietuvos alaus rinkai, daryklų rezultatams didesnės įtakos nepadarys.

„Lidl“ atėjimo prekybos rinka dekoncentruojama, nes joje atsiranda dar vienas dalyvis. Tai yra pozityvu. Kita vertus, kalbos, kad „Lidl“ turi būti kainų nuolaidų lyderis, velia kitus prekybos rinkos narius į kainų karus. O kainų karuose laimėtojų pagal apyvartą ar pelną nebūna“, – dienraščiui sakė „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius