„Licencinių žurnalų situacija Lietuvoje nėra gera. Reikia mokėti nemažą licencinį mokestį, nors už jį ir gaunama labai daug medžiagos. Bendra spaudos situacija nėra gera. Ir ne tik kas mėnesį išeinančių žurnalų, bet ir savaitraščių ar dienraščių rinkose“, – sakė A.Puklevičius.
Luko Balandžio nuotr./Aidas Puklevičius |
Pasak jo, pasaulinės tendencijos yra tokios, kad vienintelis iš vyriškų žurnalų, kuris šiuo metu lipa į viršų, yra „Men's Health“. „Playboy“ sėkmė priklauso nuo konkrečios šalies. Brazilijoje arba Filipinuose žurnalas laikosi labai gerai.
Tai, kas šiuo metu vyksta rinkoje, nieko gero vyriškiems žurnalams nežada.
„Tai, kas šiuo metu vyksta rinkoje, nieko gero vyriškiems žurnalams nežada. „FHM“, „MAXIM“ ir kiti eina žemyn. Kur kas geriau sekasi nišiniams žurnalams, kurie skirti sportui, žvejybai, karo modeliukams ar kitoms temoms. Bet jie gali būti leidžiami tik didelėse rinkose“, – teigė buvęs žurnalo redaktorius.
„Playboy“ redakcinė grupė buvo maža. Daugiausia bendradarbiauta su laisvai samdomais autoriais. Žurnalą nuo 2012 m. leido bendrovė „Balsas.lt leidiniai“.
A.Puklevičius teigė, jog leidėjams reikia ieškoti naujų informacijos pateikimo formų, nes spausdintiniai leidiniai skaitytojams tampa vis mažiau patrauklūs: „Ateina naujos formos. Teko matyt „Sports Illustrated“ planšetinę versiją, kuri nėra nei pdf žurnalas, nei interneto tinklalapis, o kažkas visiškai naujo. Tokie dalykai ateityje sulauks daugiau sėkmės. Žmonės vis mažiau nori vartyti žurnalus namuose, nes jie gali vartyti juo savo kompiuteriuose.“
Pašnekovas sakė kol kas pasiūlymų iš kitų leidinių neturintis, o vasarai darbus jau suplanavęs. Apie naujus karjeros planus A.Puklevičius žada pagalvoti rudenį.