Sėkmės sulaukė ir LNK vasaros sezono programa, pristatyta birželį. Pirmąsias dvi birželio savaites LNK žiūrovų dalis buvo 15,7 proc., TV3 – 14,1 proc.
Po BTV įsigijimo UAB Laisvas ir nepriklausomas kanalas valdo didžiausią šalyje televizijų grupę – populiariausią kanalą LNK, į moterų auditoriją orientuotą TV1, informacijos ir publicistikos kanalą „Info TV“, pramoginį „Liuks!“ ir naująjį šeimos narį BTV.
Didžiausios televizijų grupės LNK rinkos dalis, prisijungus BTV, išaugo daugiau nei 6 procentais ir gegužę sudarė net trečdalį TV auditorijos (30 proc.) Palyginti TV3 grupės auditorijos dalis buvo 19,8 proc.
Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, gegužę LNK žiūrovų dalis sudarė 17,7 proc., BTV – 6 proc., TV1 – 3,2 proc., „Info TV“ – 2,5 proc., „Liuks!“ – 0,6 proc. Palyginti TV3 teko 14,8 proc., TV6 – 3,6 proc., TV8 – 1,4 proc. rinkos dalies.