Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Maisto eksportuotojų asociacijos vadovas Giedrius Bagušinskas: kalbantis su Rusija pelnas nėra svarbiausias

Maisto eksportuotojų asociacijos direktorius Giedrius Bagušinskas  pasakojo, kad nerimo dirbant su Rusijos rinka visada yra: dėl jos neprognozuojamumo, įstatymų kaitos. „Čia tokia rinka, tokia šalis.” Jo tikinimu, lietuviams Rusija rūpi kaip ekoniminė partnerė, tačiau verslo pajamos nėra pats svarbiausias klausimas.
Parduotuvė
Pienas ir mėsa – stambiausi Lietuvos eksporto flagmanai / Eglės Digrytės nuotr.

Lietuviai - ne vokiečiai

Pašnekovo tikinimu, geri santykiai yra ypač svarbūs, kai susidaro tokios įtemptos situacijos kaip Rusijos įsiveržimas į Krymą. G.Bagušinsko teigimu, neretai politiniai pasisakymai ir verslo ekonominė logikaprieštarauja vieni kitiems.

„Dabar, šiuo atveju, kai mes turime tokią įtempą situaciją ir tylėti neišeina, negalima apsimesti, kad tik ekoniminė nauda yra, sunku būtų vienareikšmiai pateikti atsakymą, kaip geriau elgtis. Akivaizdu, kad visada mes matome didesniųjų šalių logiką, pavyzdžiui, tų pačių vokiečių.”

Dabar, šiuo atveju, kai mes turime tokią įtempą situaciją ir tylėti neišeina, negalima apsimesti, kad tik ekoniminė nauda yra, sunku būtų vienareikšmiai pateikti atsakymą, kaip geriau elgtis.

„Jie yra santūresni, mes galime juos apkaltinti, kad jie labiau remiasi ekonominiais pagrindais savo pasisakymuose. Jų politikų kalbose yra daugiau pasvertų žodžių, kurie stengiasi nepakenkti savo verlsui. Mes kartais esame drąsūs, gal net per drąsūs”, - nuomonę išsakė G.Bagušinskas.

Vakaruose lietuviška produkcija nepripažįstama

Pagal prekybos apimtis Rusija Lietuvos portfelyje yra pirmame trejete. G.Bagušinskas teigė, kad nuo senų laikų Rytuose yra žinomi mūsų produktai, galima juos parduoti su savo prekiniais ženklais, jie turi teigiamą reputaciją.

Visiškai kitokia situacija Vakaruose, kurių rinka nepažįsta mūsų gamintojų produkcijos.

„Jeigu tą patį sūrį parduodame į Vakarus, jis nieko nereiškia vietiniams vartotojams. Mes esame nežinomi, mes esame nepažįstami ir paprastai į Vakarus yra parduodama daug produkcijos po privačia etikete. Tai reiškia, kad mes gaminame svetimiems prekės ženklams”, - pasakojo G.Bagušinskas.

Baltijos šalys, pašnekovo teigimu, jau yra įpratusios gyventi su Rusijos spausdimais ir sankcijomis. Pienas ir mėsa – stambiausi Lietuvos flagmanai, kurie yra statistiškai didžiausi ir kurių produkcijos daugiausia yra eksportuojama į Rusiją. Toliau G.Bagušinskas išskyrė šokoladą, alkoholinius gėrimus, konditerijos gaminius.

Visą laidos įrašą galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius