-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima“ tvirtina, kad kainų mažinimo kampanija pavyko

Pastarųjų kelių mėnesių aktyvi kainų didžiausiame lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ mažinimo kampanija pasiteisino, sako „Maxima“ atstovai.
„Maxima“ Žvėryne
Parduotuvė „Maxima“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Vien „Patikrinta Lenkijoje“ kampanijai priklausančių prekių, kurios „Maximoje“ kainuoja tiek pat ar netgi pigiau nei Lenkijoje, per mėnesį jau nupirkta daugiau kaip 760 tūkst. vienetų. Per mėnesį prekių iš „Mažos kainos garantijos“ sąrašo vidutiniškai nuperkama po daugiau kaip 2,6 mln. vienetų“, – dienraščiui „Kauno diena“ vardijo „Maxima LT“ Korporatyvinių reikalų departamento direktorius Jaunius Špakauskas.

Pasak jo, dėl kainų sumažinimo susijusius galimus finansinius praradimus turėtų atsverti padidėjusi bendrovės apyvarta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius