Žiniaklaidai išplatintame pranešime teigiama, kad nors Lietuvoje pardavimai krito, teigiamą bendrą pardavimų rezultatą atnešė daugiau nei dvigubai išaugę eksporto pardavimai ir padidėjusi rinkos dalis.
„Pernai alkoholinių gėrimų kainos augo dėl padidėjusių akcizų, taigi vartotojo krepšelis atitinkamai keitėsi, alaus kategorija sumažėjo apie 13 proc. ir dar labiau konkuravo su stipriaisiais alkoholiniais gėrimais. Vis dėlto pernai pasiteisino „Volfas Engelman“ strategija investuoti į naujų produktų kūrimą bei intensyviai plėstis į eksporto rinkas, kas leido išlaikyti pardavimus ir lėmė gerus finansinius rezultatus,” – teigia Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
Bravoro pardavimo pajamos augo 12,6 proc. (nuo 34.8 iki 39.2 mln. eurų), pelnas prieš apmokestinimą augo 24.5 proc. (nuo 2,7 iki 3,4 mln. eurų).
Pernai „Volfas Engelman“ rinkai pristatė 36 naujus produktus įvairiose kategorijose. Taip pat augo ir bravore gaminamo nealkoholinio alaus bei tokių gėrimų kaip gira, energetinių ar gaiviųjų gėrimų pardavimai, kurių svarba bendrame portfelyje nuolat auga.
Bravoro eksportas pernai išaugo 102 proc., lyginant su ankstesniais metais, didžiausios eksporto rinkos išlieka Rusija, Pietų Korėja, Kinija.
„Olvi” grupės, kuriai priklauso „Volfas Engelman“ bravoras, įmonės per 2017 metus bendrai pardavė 643 mln. litrų gėrimų, kas yra 33,6 mln. litrų arba 5,5 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Šis rezultatas yra geriausias per visą grupės veiklos laikotarpį.