„Galime drąsiai teigti jog renginio tikslas buvo pasiektas – pritraukėme naujų verslo partnerių, Lietuvos turizmo atstovai turėjo puikią galimybę pristatyti ir populiarinti mūsų šalyje teikiamas turizmo paslaugas užsieniečiams. Juk apie 45 proc. atvykusių užsienio kelionių operatorių anksčiau nepardavinėdavo Lietuvos kaip turistinės destinacijos savo klientams. Tad išties tikimės turistų srautų didėjimo, juolab, kad dalyvių apklausos po renginio rezultatai išties džiugina – užsienio specialistai labai palankiai įvertino Lietuvos turizmo infrastruktūrą, teikiamų paslaugų kokybę,“ – mintimis dalijasi VTD direktorė dr. Raimonda Balnienė.
Jai antrina ir Latvijos turizmo vystymo agentūros vadovas Armands Slokenbergs: „Renginys „Baltic Connecting“ turi dalykinių susitikimų formatą. Jo koncepcija buvo sugalvota norint parduoti tris viename, tai yra tiek Lietuva, tiek Latvija, tiek Estija atvykstamojo turizmo srautus gali auginti tik bendradarbiaudama tarpusavyje, ne konkuruodama. Šis baltiškas modelis ypač pasiteisina dirbant su tolimosiomis rinkomis“.
„Baltic Connecting 2012“ Vilnius |
Renginiu „Baltic Connecting 2012“ labiausiai susidomėjo turizmo verslas iš Baltarusijos (35 dalyviai), Rusijos (22 dalyviai) ir Ukrainos (20 dalyvių). Taip pat aktyvūs buvo mūsų kaimynai iš Latvijos ir Estijos. Renginyje dalyvavo ir kelionių organizatoriai iš Vokietijos, Nyderlandų, Izraelio, Ispanijos, Jungtinės Karalystės, Skandinavijos šalių.
„ Tarptautinio turizmo renginio svečiams pažintinių turų metu buvo reprezentuotos Lietuvos miestų, kultūrinio, SPA ir sveikatingumo, aktyvaus turizmo galimybės. Dalyviai susipažino su keturiomis Lietuvos sostinėmis (Vilniumi, Kernave, Trakais, Kaunu), lankėsi Kryžių kalne, pajūryje, Rumšiškėse. Užsienio turizmo verslo atstovai Rumšiškių muziejų įvertino kaip labai unikalų ir galintį tapti geru pavyzdžiu kitiems, kaip saugoti ir puoselėti istorines tradicijas regione. Muziejus Kernavėje dalyvius sužavėjo kaip modernaus muziejaus pavyzdys, viliojantis lankytojus šiuolaikiškais technologiniais sprendimais.
Dalyvavusieji pažintiniame ture po SPA ir sveikatingumo objektus buvo nustebinti Druskininkų turizmo objektų kompleksu: Slidinėjimo arena, vandens parku, sveikatinimo įstaigomis. Daugeliui atradimu tapo ir Birštonas, kurio gydyklų darbuotojų ir teikiamų paslaugų profesionalumo lygis bei sutvarkytos erdvės buvo įvertintos aukščiausiais balais.
Apskritai dauguma svečių pažymėjo, kad Lietuvoje labai palanki turizmui kultūrinė terpė – šalis atvira, žmonės draugiški, gamta graži, turizmo objektai turiningi.
„Baltic Connecting 2012“ dalyviai labai gerai įvertino ir renginio naudingumą: spalio 23 d. vykusioje Kontaktų mugėje buvo užmegzti nauji kontaktai,, pasirašytos bendradarbiavimo sutartyss, gimė naujos turizmo verslo idėjos.
Kitas „Baltic Connecting“ renginys vyks 2013 m. Estijoje.
„Baltic Connecting 2012“ renginį Lietuvoje inicijavo Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos. Renginys buvo įgyvendinamas ir finansuojamas pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.