UAB „Makveža“ valdomo tinklo pajamos iš prekybos alkoholiniais gėrimais apyvartoje sudaro vos porą procentų, tačiau pastaraisiais metais jos augo 15-17 procentų.
„Dauguma mūsų pirkėjų – statybų sektoriaus darbuotojai, kur alkoholio vartojimas nesuderinamas su darbų sauga. Atsižvelgdami į tai bei reaguodami į visuotinę alkoholio vartojimo problemą Lietuvoje, priėmėme sprendimą atsisakyti tos asortimento dalies, kurios vartojimas didina statybos darbų riziką, – pranešime cituojama „Moki-veži“ rinkodaros vadovė Jurga Petrauskienė.
Pasak jos, ribodama alkoholio įsigijimo taškų skaičių Lietuvoje, bendrovė taip pat mažina bendrą alkoholio vartojimą šalyje.
Šiuo metu alkoholiniais gėrimais jau neprekiaujama naujausiose „Moki-veži“ parduotuvėse Vilniuje ir Visagine. Planuojama, jog jokio alkoholio tinklo parduotuvėse neliks jau vasario mėn.
2000 m. įkurtas prekybos tinklas „Moki-veži“ prekiauja statybinėmis, apdailos, šildymo ir sodo-daržo prekėmis. Šiuo metu jam priklauso 24 prekybos padaliniai visoje Lietuvoje, kuriuose dirba daugiau nei 750 darbuotojų.