Pasak dienraščio, „Maxima“ šiemet ketina atidaryti 5 naujas parduotuves, „Norfos mažmena“ suplanavo net 13, tiesa, tris senesnes parduotuves dėl santykių su nuomininku uždarys, „Rimi“ tiksliais skaičiais dar nesidalija, tik pabrėžia, kad plėtros tempas išliks panašus į pernykštį, kai duris atvėrė 9 naujos parduotuvės, o „Iki“ tinklo atstovai kol kas daugiau kalba tik apie parduotuvių atnaujinimą, tačiau užsimena, kad kai kurių atnaujinamų parduotuvių prekybos plotas padidės.
„Lidl“ tinklo Lietuvoje atstovai pirmosios parduotuvės atidarymo datos dar neskelbia, bet rinkoje svarstoma, kad tinklas gali pradėti veikti jau ir šiemet. E-prekyba maisto produktais rodo tik pirmus augimo ženklus, tačiau tai, kad į šį kanalą rimtai investuoti nusiteikę jau du dalyviai, leidžia tikėtis proveržio.