Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prie „Barborą“ valdančios bendrovės „Radas“ valdybos prisijungia „Maxima grupės“ generalinė direktorė J.Šlekytė

Bendrovės „Radas“, valdančios „Barboros“ verslą Baltijos šalyse, valdybą papildė „Maxima Grupės“ generalinė direktorė Jurgita Šlekytė. Ji pakeis buvusį bendrovės IT vadovą Karolį Lesicką, prisijungusį prie „Vilniaus prekybos“ komandos. Kaip sako naujoji valdybos narė, elektroninėje prekyboje įžvelgia visos prekybos ateitį.
Jurgita Šlekytė
Jurgita Šlekytė / „Maximos grupės“ nuotr.
Temos: 1 Barbora.lt

Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad J.Šlekytė prisijungs prie per karantiną gerokai sustiprėjusios ir kone dvigubai išaugusios e. prekybos bendrovės valdymo. Per kelis karantino mėnesius „Barbora“ paaugo tiek, kiek prognozavo augti per kelis artimiausius metus. Karantinui pasibaigus, „Barboroje“ tebedirba daugiau prekių surinkėjų ir kurjerių nei iki karantino, o užsakymų gaunama ir įvykdoma kone dukart daugiau nei metų pradžioje.

„Šis ypatingas laikotarpis parodė, kokie stiprūs esame, kai veikiame išvien. „Barbora“ žaibiškai prisitaikė prie pakitusios situacijos, optimizavo paslaugas, klientams pasiūlė naujovių. Elektroninėje prekyboje įžvelgiame didelį potencialą ir apskritai prekybos ateitį. Todėl džiaugiuosi, prisidėdama prie komandos, sau keliančios ambicingų tikslų“, – sako „Maxima Grupės“ generalinė direktorė ir naujoji „Radas“ valdybos narė J.Šlekytė.

„Radas“ valdybą sudaro: pirmininkas Andrius Mikalauskas, „Barbora“ ir „Radas“ direktorius, Andrius Jurgelevičius, „Barbora“ komercijos vadovas, Vitalij Rakovskij, „Maxima Grupės“ finansų vadovas ir valdybos narys ir Jurgita Šlekytė, „Maxima Grupės“ generalinė direktorė.

„Nors karantinas jau pasibaigęs, vis dar gyvename pokyčio sąlygomis. Dar sunku įvertinti, ar karantino nulemti gyventojų apsipirkimo įpročių pasikeitimai tvarūs ir ilgalaikiai, tačiau jau dabar matome, kad į iki karantininį lygį negrįšime. Lietuvos e. prekybos rinka išgyvena itin reikšmingą etapą, kuriame tik e. prekybos rinkos žaidėjų tolesni sprendimai ir veiksmai lems, ar rinka išnaudos tą potencialią, kurį atvėrė kone tris mėnesius trukęs karantinas. Kad patenkintume vėl išaugusius vartotojų lūkesčius, negalime atsipalaiduoti ir mažinti tempo. Džiaugiuosi, kad prie tolesnio „Barboros“ augimo prisidės prekybos sektoriuje patirtį sukaupusi Jurgita Šlekytė“, – sako A.Mikalauskas, „Barboros“ bei „Barboros“ verslą Baltijos šalyse valdančios bendrovės „Radas“ direktorius ir valdybos pirmininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius