Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Registrų centras atnaujins prekės ženklą

Registrų centras ieško, kas sukurtų naują įstaigos prekės ženklą. Pasak centro komunikacijos vadovo Tado Valančiaus, dabartinis prekės ženklas sukurtas daugiau nei prieš 12 metų , o per šį laiką jo naudojimo taisyklės pakito.
Registrų centras
Registrų centras / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Taip pat matome įmonėje ilgus metus toleruotą ydingą praktiką, kai kiekvienam tvarkomam registrui ar informacinei sistemai įmonės vidiniais resursais kurti atskiri prekės ženklai, neturintys jokio sąlyčio su pagrindiniu įmonės prekės ženklu. Dėl to dabar turime per dvi dešimtis įvairių prekės ženklų ir jokio nuoseklumo juos valdant“, – aiškino T.Valančius.

Anot jo, dabartinis ženklas simbolizuoja buvusį įmonės administracijos pastatą ir ši simbolika „nedera nei su įmonės vykdoma veikla, nei su jai formuojamais lūkesčiais“.

T.Valančius sako, kad prekės ženklas yra dalis įmonės atsinaujinimo strategijos: pasikeitė įmonės organizacinė struktūra, baigiama rengti nauja įmonės kainodara, diegiamos naujos valdysenos praktikos.

Jis nenurodė, kiek lėšų ketinama skirti prekės ženklui atnaujinti, tik užsiminė, kad įmonė „planuoja investuoti nuosaikiai“.

„Šiemet planuojame atnaujinti Stiliaus knygą, taip pat suplanuota atlikti dalį smulkesnių gamybos darbų“, – nurodė T.Valančius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius