Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Registrų centro prekės ženklą vilniečių agentūra kurs už 8,5 tūkst. eurų

Registrų centro prekės ženklą už 8,5 tūkst. eurų kurs agentūra „TBWA\Vilnius“. Valstybės registrus ir informacines sistemas valdanti valstybės įmonė šią savaitę pasirašė sutartį su konkurso laimėtoja.
Registrų centras
Registrų centras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasirinkta kūrybinė agentūra pagal sutartį turės sukurti naują Registrų centro prekės ženklą, parengti jo pozicionavimo strategiją, sukurti prekės ženklo šūkį, taip pat stiliaus vadovą.

Įmonė atkreipia dėmesį, kad numatoma pakeisti ar atnaujinti tik įmonės prekės ženklą, Registrų centro pavadinimo keisti neketinama.

Registrų centro Komunikacijos vadovas Tadas Valančius sako, kad naujasis prekės ženklas turėtų atitikti įmonės strateginius tikslus tapti „atvira visuomenei, efektyvia, pažangia ir skaidriai valdoma valstybės įmone“, savo veiklą grindžiančią inovatyviais sprendimais.

Registrų centras prekės ženklui skirs 8,5 tūkst. eurų – lėšos numatytos logotipo sukūrimui, jo naudojimo strategijai, stiliaus knygai, bet į šią sumą neįskaičiuotos komunikacijos, fizinio prekės ženklo bei dokumentų keitimo išlaidos.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami Lietuvai svarbūs duomenys. Įmonėje dirba apie 1 500 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius