Praėjusių, 2014 metų pirmojo ketvirčio banko veiklos rezultatas buvo 4,6 mln. eurų, banko Grupės – 3,2 mln. eurų grynojo pelno.
„Banko klientų ir partnerių ratas nuolat auga, turime vieną plačiausių, strategiškai patogiose vietose išdėstytų padalinių tinklą – tai leidžia aktyviai prisidėti prie verslo plėtros šalyje ir gerinti banko rezultatus. Susiformavęs ilgametis stiprus ryšys su klientais padėjo išsigryninti banko vertybes ir tikslus, kuriuos apsibrėžėme atnaujindami banko prekės ženklą“, – pranešime cituojamas Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.
Pasak banko vadovo, kovo pabaigoje pristatytas Šiaulių banko prekės ženklo atnaujinimas yra natūrali pokyčių, įvykusių per pastaruosius porą metų, pasekmė. Procesus, susijusius su prekės ženklo keitimu, planuojama baigti per šiuos metus.