Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Swedbank“ jau pertvarkė 25 proc. savo padalinių tinklo

„Swedbank“ tęsia naujo tipo padalinių plėtrą – gegužės mėnesį duris atvėrė dar 6 nauji padaliniai ir šiuo metu jų skaičius siekia 18. Tai sudaro 25 proc. viso banko klientų aptarnavimo tinklo.
Swedbank
Swedbank / TOOMAS HUIK/PM/SCANPIX BALTICS / Postimees.ru

Naujo tipo padaliniuose ypatingas dėmesys yra skiriamas elektroninio raštingumo ugdymui ir praktiniams mokymams bei finansinėms konsultacijoms. Operacijos grynaisiais pinigais atliekamos tik naudojantis savitarnos įrenginiais.

„Pirmąjį naujo tipo padalinį su sustiprinta konsultavimo bei edukavimo funkcija ir savitarnos erdve atidarėme dar 2011 m. Vilniuje, po metų tokį padalinį atidarėme ir mažame mieste – Kalvarijoje. Abiejų naujo tipo padalinių veiklos rezultatai parodė, kad gyventojai yra imlūs naujovėms ir vertina jų privalumus nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos. Tai paskatino pristatyti naujo tipo padalinius ir kituose šalies miestuose,“ – teigia „Swedbank“ Aptarnavimo kokybės departamento direktorė Loreta Lapinskaitė.

Shutterstock nuotr./Taupyklė
Shutterstock nuotr./Taupyklė

Pertvarkytuose „Swedbank“ padaliniuose kasdienes operacijas klientai atlieka naudodamiesi savitarnos įrankiais – savarankiškai arba su banko specialistų pagalba. Padalinio darbuotojai praktiškai pamoko ir padeda naudotis tiek savitarnos erdvėse įrengtais grynuosius pinigus priimančiais ir išduodančiais bankomatais, tiek ir interneto banku. Įvertinus klientų srautus naujo tipo padaliniuose buvo įrengtos papildomos sėdimos interneto banko prisijungimo vietos. Tad naudotis elektronine bankininkyste arba mokytis vienu metu gali didesnis skaičius klientų.

Banko paskaičiavimais, aktyvi klientų edukacija jau davė rezultatų. 30 proc. interneto banko terminalų naudotojų prieš tai nei karto nebuvo naudojęsi elektronine bankininkyste ir pirmąjį žingsnį žengė banko padalinyje padedami specialisto.

Pavyzdžiui, viename pirmųjų naujo tipo padalinių Varėnoje po padalinio pertvarkymo mokėjimų interneto banko terminaluose skaičius padidėjo 7 kartus.

„Daugiau dėmesio ir pastangų skyrus klientų mokymams, kai kurių mažesnių miestų statistika maloniai nustebino. Pavyzdžiui, viename pirmųjų naujo tipo padalinių Varėnoje po padalinio pertvarkymo mokėjimų interneto banko terminaluose skaičius padidėjo 7 kartus. Šiuo metu Varėnos padalinys pagal interneto banko terminale atliekamų mokėjimų skaičių lenkia net kai kuriuos Vilniuje veikiančius pertvarkytus padalinius,“ – teigia L.Lapinskaitė.

„Swedbank“ duomenimis, vidutiniškai vienas klientas prie interneto banko terminalo užtrunka 3-4 minutes – tiek užtenka atlikti norimą operaciją. Terminalų naudojimo duomenys rodo, kad padedami banko specialistų, gyventojai be mokėjimų atranda  ir kitas galimybes. Pavyzdžiui, metų pradžioje 98 proc. visų prisijungimų sudarė mokėjimai ir tik nežymi dalis buvo susijusi su banko paslaugų užsakymu. Pradėjus aktyviau mokyti klientus papildomų interneto banko funkcijų, gegužės mėn. tokių operacijų dalis jau sudarė beveik penktadalį visų prisijungimų.

Dažniausiai gyventojai terminaluose išmoksta užsisakyti naujas mokėjimo korteles arba atnaujintų kortelių siuntimą paštu, pradeda taupyti pasirašę indėlio sutartį arba užsisako tiesioginio debeto paslaugą.

Gegužės mėnesį naujo tipo „Swedbank“ padaliniai duris atvėrė Šalčininkuose, Kelmėje, Naujojoje Akmenėje, Lazdijuose, Ignalinoje ir Raseiniuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius