Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“: rezultatus augino didesnis klientų skaičius ir duomenų vartojimas

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ rezultatus praėjusiais metais augino didėjęs klientų skaičius ir mobiliųjų duomenų vartojimas, sako įmonės vadovai.
„Tele2“ salonas
„Tele2“ salonas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Augimą praėjusiais metais augino tiek duomenų suvartojimas, tiek nauji klientai, naujos paslaugos ir telefonų pardavimai“, – penktadienį spaudos konferencijoje kalbėjo „Tele2“ finansų direktorius Aidas Tamošiūnas.

„Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis teigė, kad duomenų vartojimą didino ir naujas reguliavimas, sumažinęs tarptinklinio ryšio mokesčius Europos Sąjungoje.

„4G duomenų vartojimas per metus išaugo daugiau nei dukart. (...) Prakalbėtų minučių skaičius toliau didėjo ir man tai yra sveikos ekonomikos simbolis, tai rodo, kad žmonės jaučiasi komfortabiliai“, – sakė P.Masiulis.

Anot jo, užsienyje suvartotų duomenų kiekis pernai išaugo 14 kartų, o prakalbėtų minučių kiekis – apie 50 procentų.

„Tele2“ praėjusiais metais Lietuvoje gavo 204,4 mln. eurų pajamų – 13,7 proc. daugiau nei 2016 metais, kai jos siekė 179,8 mln. eurų. Praėjusių metų pabaigoje įmonės mobiliojo ryšio abonentų skaičius siekė 1,792 mln. – 19 tūkst. daugiau nei prieš metus.

Lietuvos „Tele2“ valdo to paties pavadinimo Švedijos bendrovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius