Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​Vardai ant „Coca-Cola“ skardinių pirmą kartą per dešimtmetį padidino limonado pardavimus

Pasirodo, kad viskas, ko reikia, kad pagaliau nutrauktum dešimt metų smukusius pardavimus, reikia ant skardinių ir buteliukų užrašyti žmonių vardus, „Wall Street Journal“ informaciją perduoda „The Verge“.
„Coca-Cola“
„Coca-Cola“ / „Coca-Cola“ nuotr.

Pardavimus, nors ir nežymiai, bet pavyko padidinti pirmą kartą po vienuolika metų trukusio nuosmukio.

„Coca-Cola“ buteliukai pasirodė esantys tobuli socialiniams tinklams – „Coca–Cola“ buteliukas su žmogaus vardu limonado gėrimą padarė ypatingą, nuotraukos pasklido po socialinius tinklus. Kampanijos metu buvo panaudota apie 250 skirtingų vardų, taip pat mašinos, kurios galėjo atspausdinti kokį tik nori vardą ant etiketės.

VIDEO: Coca-Cola - Share a Coke This Summer (Extended Version)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius