-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus „Akropolyje“ atidarytos 4 naujos parduotuvės

Birželio mėnesį Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ buvo atidarytos dar 4 naujos parduotuvės – tarp jų, pirmoji Lietuvoje tarptautinio tinklo „Charles & Keith“, prekiaujanti moteriška avalyne ir aksesuarais, bei Suomijos interjero tekstilės gamintojo parduotuvė „Finlayson“.
„Akropolis“
„Akropolis“ / „Scanpix“ nuotr.

„Nors visi Vilniaus „Akropolio“ prekybos plotai yra išnuomoti, nuolat ieškome naujų operatorių, kad mūsų pirkėjams galėtų pasiūlyti didžiausią Lietuvoje prekių įvairovę už priimtiną kainą. Šiemet sostinės „Akropolyje“ duris atvėrė jau 10 naujų parduotuvių, pusė jų priklauso žinomiems ir pasaulyje populiariems prekybos tinklams“, – sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Singapūre prieš 15 metų įkurtai bendrovei „Charles & Keith“ šiuo metu priklauso 150 parduotuvių 22 pasaulio šalyse, siūlančios labai platų asortimentą stilingos bei madingos avalynės ir aksesuarų už ypatingai patrauklią kainą. Per metus yra sukuriama apie 750 naujausių modelių avalynės ir 300 modelių, rankinių bei aksesuarų, kurių kainos ir kokybės santykis yra vienas iš patraukliausių avalynės rinkoje, teigiama pranešime spaudai.

Suomijos bendrovė „Finlayson “ yra vienas populiariausių Šiaurės šalyse čiužinių, patalynės, interjero tekstilės, antklodžių ir pagalvių prekinių ženklų. Patirtį Lietuvos rinkoje jau turinti bendrovė planuoja tolesnę plėtrą šalyje ir vienas svarbių šios plėtros žingsnių tapo firminės parduotuvės Vilniaus „Akropolyje“ atidarymas.

„Pastebime, kad pirkėjai šiuo metu labiau ieško specializuotų, nedidelių parduotuvių, prekiaujančių išskirtiniais gaminiais. Šį mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ atsidarė

„Mano kepyklėlės“ tinklo „Crustum“ kepykla, siūlanti didžiulį įvairių šviežių kepinių pasirinkimą ir specializuota siuvimo reikmenų parduotuvė“, – sako R.Jakubčionienė.

Iš viso 2010 m. Vilniaus „Akropolyje“ pradėjo veikti 10 naujų operatorių, tarp jų didžiausio Europoje avalynės tinklo „Deichmann“ ir sportinių prekių „Hummel“ parduotuvės. Dar tiek pat parduotuvių lankytojus pasitinka iš esmės atnaujinusios savo interjerą bei prekių asortimentą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius